Blistav debi Pro-femina konferencije: Više od događaja, okupljanje elita iz svijeta ljepote, zdravlja i znanosti
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
Pod pokroviteljstvom glavnog sponzora, brenda Eucerin, konferencija je otvorena panelima o staničnoj njezi i odgovornom izlaganju suncu, uz podršku vrhunskih stručnjaka iz Poliklinike Zahi, BINOVA i Dermamed, kao i Centra NutriMarLin.
Stručno moderirani paneli pod vodstvom Tončice Čeljuske, Mirne Zidarić i Edine Pršić Babić dotaknuli su i osjetljive, ali ključne teme hormonalne ravnoteže i zdrave prehrane.
Panel “Hormoni u ravnoteži” okupio je stručnjakinje iz Gynexperte, endokrinologije i kliničke psihologije, dok je tema cleaneatinga rasvijetljena kroz iskustva Sebastijana Orlića, Maje Brekalo i Tina Prosenika iz Grunteka.
Case study segmenti dodatno su obogatili program: Johnson & Johnson podržao je edukaciju o fibrilaciji atrija, dok su se burnout i fitness nakon četrdesete približili publici kroz osobna iskustva terapeutkinje Dubravke Fazlić i trenerice Zorane Jagodić.
Emotivan završetak donijela je Ana Radišić, lice s naslovnice, koja je s Edinom Pršić Babić podijelila svoj put do najbolje verzije sebe.
Uz sadržajan program, posjetitelji su se tijekom pauza osvježili sokovima OPG Rossi, kavom Barizza i hormonalno balansirajućim napitcima Materie, a u expo zoni isprobali Larq boce, Vell ICAROS iskustvo, savjetovanja Tattoo Clinica te chair masaže za brzi reset.
Konferenciju su dodatno podržali i brendovi Chilly, Avon, Tinktura, Melem, Korres i Jana Nails, čiji su se proizvodi našli i u raskošnim goodie bagovima.
Organizaciju ovog inspirativnog događaja omogućila je agencija ANTE, a konferenciju su kao savršeno mjesto susreta znanja, iskustva i osobnog razvoja svojim prisustvom učinili nezaboravnom svi partneri, govornici i sudionici.
Uspješan početak nove tradicije – Pro-femina konferencija već je u svom prvom izdanju dokazala da elegancija, sadržaj i briga o sebi mogu i trebaju ići ruku pod ruku.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.