“Najbolja verzija sebe” u punom sjaju! Inspirativna prva Pro-femina konferencija časopisa Ljepota&Zdravlje
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
Pod snažnim sloganom “Najbolja verzija sebe”, ova cjelodnevna konferencija donijela je ne samo aktualne teme iz svijeta ljepote, zdravlja i wellnessa, već i moćne životne uvide, ohrabrujuće poruke te osjećaj zajedništva koji se rijetko gdje može osjetiti tako snažno.
Kad se ljepota, zdravlje i znanje susretnu
Kroz panele, case studyje i interaktivne aktivacije, konferencija je pokazala kako briga o sebi nije luksuz, već nužnost — i to ona koja ne poznaje dob, zanimanje ni stil života. Tončica Čeljuska, jedna od najomiljenijih televizijskih voditeljica, bila je domaćica konferencije, dok je glavna urednica Matea Martek pozdravila sve prisutne s porukom: “Ovo je dan za nas. Dan za one koji žele više — ne od drugih, već od sebe.”
Već prvi panel, “Njega na staničnom nivou”, otkrio je koliko je moderna znanost već duboko prodrla u sferu svakodnevne njege kože.
Od molekularne biologije do zvučne terapije, gosti panela — uključujući molekularnog biologa Danijela Sumpora i liječnicu estetske medicine dr. Christinu Khouri — istaknuli su kako se ljepota više ne promatra samo površno, već kao sofisticirani proces koji počinje iznutra, na razini gena i emocija.
Jednako intrigantan bio je i drugi panel: “Ususret ljetu, ususret suncu: vitamin D, molimo!”, koji je otvorio vrata jednog od najzanimljivijih paradoksa modernog života — kako uživati u blagodatima sunca, a istovremeno se učinkovito zaštititi.
Dermatolozi, nutricionisti i estetski liječnici iznijeli su dragocjene uvide o važnosti SPF-a kroz cijelu godinu i potrebi za pametnim izlaganjem suncu.
Pauze koje su postale iskustvo
Pauze na Pro-femina konferenciji nisu bile tek trenutci predaha. Bile su to mini-oaze zdravlja, ljepote i užitka. Matcha i maca latte napitci za hormonalnu ravnotežu, Barizza kava, prirodni sokovi iz OPG-a Rossi i aromatična zona Spring Aira — sve je bilo osmišljeno tako da stimulira čula i stvori ugodu.
Ekskluzivne aktivacije poput chair masaže, demonstracije ICAROS Clouda i savjetovanja s Tattoo Clinicom privlačile su sudionike kao magnet.
Hormoni, srce, burnout — sve ono o čemu (ne) govorimo
Jedna od ključnih kvaliteta Pro-femina konferencije bila je njena otvorenost i hrabrost da progovori o izazovima koje mnoge žene svakodnevno žive, ali rijetko dijele. Bilo da se radilo o case studyju na temu fibrilacije atrija, koji je publici približila dr. Borka Pezo, ili pak emocionalno snažnoj priči o burnoutu Dubravke Fazlić, govorilo se bez uljepšavanja, ali s mnogo empatije i stručne preciznosti.
Posebno snažan dojam ostavio je i panel “Hormoni u ravnoteži – je li ovo nemoguća misija?”, gdje su ginekologinje, endokrinologinje i psihologinje zajednički razbile mnoge mitove o hormonalnim promjenama, menopauzi i mentalnom zdravlju. Poruka je bila jasna: žensko tijelo nije neprijatelj, već saveznik — ako ga znamo slušati.
Zdrava prehrana i fit forma bez pritiska
U drugom dijelu dana, pod reflektor su došle prehrana i tjelesna aktivnost, ali na jedan posve osvježavajući način. Panel “Cleaneating: Što je zdrava prehrana danas?” okupio je stručnjake koji su pokazali da zdrava prehrana nije dijeta, nego odnos prema sebi. Između redova savjeta, isijavala je poruka o slobodi, ravnoteži i prestanku krivnje zbog hrane.
Fitness trenerica Zorana Jagodić, u trećem case studyju, inspirirala je sve prisutne da redefiniraju svoje ciljeve nakon četrdesete.
Njezina filozofija zdravlja kao održivog i prilagodljivog načina života, a ne borbe protiv godina, dirnula je mnoge i izazvala pljesak pun odobravanja.
I za kraj — autentičnost kao najljepši beauty tretman
Finalni razgovor između Ane Radišić i Edine Pršić Babić bio je emocionalna točka na “i” — spontan, iskren i topao, pokazao je da “najbolja verzija sebe” ne znači savršenost, već autentičnost. Zračenje koje dolazi iznutra, ono koje se ne može kupiti ni photoshopirati.
Događaj za pamćenje — i za ponoviti
Uz elegantne cvjetne aranžmane Diši na nos, Baos i Padme, mirisne note koje su ispunjavale prostor te goodie bageove s proizvodima renomiranih brendova, Pro-femina konferencija bila je istinski lifestyle događaj godine — mjesto gdje se ljepota nije mjerila linijom struka, već dubinom pogleda, iskrenošću osmijeha i otvorenošću duha.
Zagreb je 28. svibnja bio ljepši, zdraviji i inspiriraniji nego ikada. A svi koji su kročili u svijet Pro-femine kući su otišli ne samo s korisnim znanjem, već i s osjećajem da su napravili prvi korak prema — sebi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.