Jedan korak bliže: SKIMS u Londonu otvorio pop up dućan!
Ovo je prvi pop up dućan brenda SKIMS izvan Amerike, a izgleda poput pave ljetne oaze.
20 lipnja 2023
INSTGARAM: @SKIMS
20 lipnja 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Je li i vas zaludjela SKIMS groznica? Slavni modni brend Kim Kardashian prešao je ocean i zasjeo u kut jednog slavnog shopping centra! Brend SKIMS u Londonu je otvorio prvi pop up dućan izvan Amerike, u pravo vrijeme za ljetne pripreme.
Brend SKIMS, koji već godinama žari i pali zahvaljujući odlično osmišljenom konceptu u kojem se spajaju visokofunkcionalni komadi za oblikovanje tijela, atraktivni krojevi, pristupačne cijene i efekt privlačnosti koji sa sobom donosi estetika Kim Kardashian, prvi je put otvorio pop up dućan “preko bare” te se smjestio u kut slavne robne kuće Selfridges u samom centru Londona.
Želite uloviti komade s potpisom SKIMS u Londonu? Požurite!
Pop up trgovina SKIMS u Londonu će biti otvorena relativno kratko, od 12. lipnja do 8. srpnja, pa požurite ako imate prijatelje koji žive u tom gradu, a koje biste mogli zamoliti da vam skoknu po koju sitnicu. Bež, smeđa, narančasta, baby plava i Barbie ružičasta u fokusu su najnovijih kolekcija brenda SKIMS.
Cijeli je prostor prožet nježno plavom bojom koja podsjeća na kupanje u bazenu ili moru, a posebni umjetnički detalji koji dodaje glamuroznu i zabavnu vibru ovom pop up dućanu su plave daske za skakanje u bazen.
Jens Grede, genijalni um koji je sa svojom suprugom zapravo i zaslužan za uspjeh brenda SKIMS, otkrio je kako ovo neće biti jedini pop up shop. SKIMS planira malo po malo osvojiti Europu, a ne sumnjamo da će u tome i uspjeti.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.