Hrvatski brend Krie Design predstavio je svoju prvu kolekciju izrađenu od Sabant Beer skin™ materijala – kože biljnog podrijetla nastale od ostataka ječmenog slada iz pivarske industrije. Ova održiva kolekcija bit će u cijelosti predstavljena u sklopu događaja UNWASTED Forum 2025, koji se održava u Opatiji od 16. do 18. svibnja.
Glavni komad kolekcije je uniseks mantil izrađen od inovativnog materijala, koji objedinjuje funkcionalnost, stil i održivost. Krie Design ovim projektom nastavlja svoje djelovanje u smjeru održive mode, koje razvija od 2016. godine, a do sada su već radili i s materijalom poput Econyla, dobivenog od odbačenih ribarskih mreža i najlona.
Sabant Beer skin™ predstavlja prvu kožu biljnog podrijetla na svijetu koja se izrađuje od nusproizvoda piva. Proizvodnja započinje prikupljanjem ostataka ječmenog slada u pivovarama, koji se zatim suši, melje i obrađuje. U suradnji s PMF-om u Zagrebu provode se eksperimenti i industrijska testiranja kako bi se osigurala kvaliteta i dugotrajnost materijala.
Kolekcija Krie X DD rezultat je dugogodišnje suradnje Kristine Burje, osnivačice Krie Designa i pionirke održive mode, te Dine Dragije, stručnjakinje za održivost i ESG ciljeve. Njihova zajednička vizija pretočena je u dizajn koji povezuje inovaciju, odgovornu proizvodnju i visoku estetiku.
Svaki artikl iz kolekcije opremljen je NFC etiketom, koja se očitava mobilnim uređajem i vodi na sučelje s informacijama o projektu, brendu, korištenim materijalima i partnerima. Tako kupac dobiva potpunu priču i uvid u filozofiju brenda te proces nastanka svakog komada odjeće.
Kampanja je vizualno predstavljena kroz prizore Maide Ribić i Vlahe Arbulića, koji se pojavljuju kao lica nove kolekcije. Njihov angažman simbolizira generaciju s posebnim senzibilitetom za održivost, društvenu odgovornost i podršku domaćem dizajnu.
Cijela kolekcija bit će predstavljena na UNWASTED Forum 2025, međunarodnom događaju koji okuplja industriju, održive startupove i znanstvene institucije. Forum organiziraju Kristina Burja i Dina Dragija, u partnerstvu sa Svjetskom akademijom znanosti i umjetnosti, s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao središta održivih rješenja i inovacija.
U svijetu koji se stalno ubrzava, sve više nas traži način da uspori. Da diše. Da pronađe ravnotežu između ritma grada i tišine prirode. Upravo iz tog kontrasta rađa se novi modni val — onaj koji ne traži da biramo između stila i udobnosti, već ih spaja u savršenu cjelinu.
Listopad je mjesec ružičaste vrpce, mjesec u kojem se svijet zaogrće simbolima podrške, hrabrosti i borbe protiv raka dojke. No, ovog listopada, poznati domaći brend nakita Cloud&Co donosi priču koja nadilazi simbole – priču o stvarnim ženama, njihovim tijelima, njihovoj snazi i nježnosti. U suradnji s udrugom Marra Altrui i njezinim projektom Ona – The Art of You, Cloud&Co izlog u Preradovićevoj 9 postao je mjesto gdje se umjetnost, empatija i iscjeljenje susreću u najosobnijem mogućem obliku.
U svijetu mode, koji se sve brže kreće i u kojem trendovi traju tek koliko jedan scroll, Chanel ostaje ono rijetko, gotovo mitsko mjesto tišine, tradicije i promišljene ljepote. Nova proljetno-ljetna kolekcija za 2026. godinu, nazvana Une Conversation, otvara prostor koji nadilazi vrijeme i granice – prostor u kojem razgovaraju dvije figure: Gabrielle Chanel, žena koja je redefinirala žensku siluetu, i Matthieu Blazy, novi umjetnički direktor modnih aktivnosti kuće Chanel, koji njezino nasljeđe prevodi u suvremeni jezik slobode, osjećaja i snage.
U trenutku kada svijet mode traži autentičnost, mirnoću i bezvremensku ljepotu, vijest da Nicole Kidman postaje novo zaštitno lice kuće Chanel djeluje poput povratka ravnoteži. Glumica s nagradom Akademije, žena iznimne gracioznosti i suptilne snage, utjelovljuje sve ono što Chanel od svojih početaka znači – nije riječ samo o modnoj kući, već o ideji slobodne, samosvjesne i besprijekorno elegantne žene.
Kada je Kelsey Randall 2015. godine pokrenula svoj istoimeni modni brend, na vrhu njezine liste želja stajalo je jedno ime – Taylor Swift. Bila je to maštarija koja je u sebi nosila notu nemogućeg, no desetljeće kasnije ta se maštarija pretvorila u priču dostojnu filmskog scenarija. Danas njezine kristalima optočene kreacije blistaju na omotu novog albuma „The Life of a Showgirl“ i u videospotu za vodeći singl „The Fate of Ophelia“, a svijet je napokon dobio priliku zaviriti iza zavjese i otkriti kako je nastao jedan od najdojmljivijih modnih trenutaka karijere najpoznatije pop zvijezde današnjice.
S prvim hladnijim danima na scenu stupa nova kolekcija “THE ELFS” za jesen/zimu 2025. – oda ženskoj snazi, ljepoti i umjetnosti odijevanja koja ostavlja bez daha. Riječ je o kolekciji koja ne samo da potvrđuje prepoznatljiv DNK brenda, već ga i redefinira: elegancija, provokacija i vrhunska izrada spajaju se u savršenom balansu, donoseći modu koja je istovremeno skulpturalna i živahna.
U svijetu koji često jurca za kratkotrajnim trendovima, IZAKOVA donosi priču o odjeći koja se ne nosi samo jednom, nego se s ljubavlju čuva, prenosi i reinterpretira. Nova kolekcija za sezonu jesen/zima 2025., nazvana The Herbarium, inspirirana je tihom snagom prirode i idejom herbarija kao arhiva uspomena. Kao što se biljni otisci nježno polažu u stranice albuma, tako IZAKOVA bilježi taktilne siluete, ručne tehnike i emotivnu nosivost, stvarajući komade koji se s vremenom pretvaraju u osobne priče svojih vlasnica.