Hrvatski brend Krie Design predstavio je svoju prvu kolekciju izrađenu od Sabant Beer skin™ materijala – kože biljnog podrijetla nastale od ostataka ječmenog slada iz pivarske industrije. Ova održiva kolekcija bit će u cijelosti predstavljena u sklopu događaja UNWASTED Forum 2025, koji se održava u Opatiji od 16. do 18. svibnja.
Glavni komad kolekcije je uniseks mantil izrađen od inovativnog materijala, koji objedinjuje funkcionalnost, stil i održivost. Krie Design ovim projektom nastavlja svoje djelovanje u smjeru održive mode, koje razvija od 2016. godine, a do sada su već radili i s materijalom poput Econyla, dobivenog od odbačenih ribarskih mreža i najlona.
Sabant Beer skin™ predstavlja prvu kožu biljnog podrijetla na svijetu koja se izrađuje od nusproizvoda piva. Proizvodnja započinje prikupljanjem ostataka ječmenog slada u pivovarama, koji se zatim suši, melje i obrađuje. U suradnji s PMF-om u Zagrebu provode se eksperimenti i industrijska testiranja kako bi se osigurala kvaliteta i dugotrajnost materijala.
Kolekcija Krie X DD rezultat je dugogodišnje suradnje Kristine Burje, osnivačice Krie Designa i pionirke održive mode, te Dine Dragije, stručnjakinje za održivost i ESG ciljeve. Njihova zajednička vizija pretočena je u dizajn koji povezuje inovaciju, odgovornu proizvodnju i visoku estetiku.
Svaki artikl iz kolekcije opremljen je NFC etiketom, koja se očitava mobilnim uređajem i vodi na sučelje s informacijama o projektu, brendu, korištenim materijalima i partnerima. Tako kupac dobiva potpunu priču i uvid u filozofiju brenda te proces nastanka svakog komada odjeće.
Kampanja je vizualno predstavljena kroz prizore Maide Ribić i Vlahe Arbulića, koji se pojavljuju kao lica nove kolekcije. Njihov angažman simbolizira generaciju s posebnim senzibilitetom za održivost, društvenu odgovornost i podršku domaćem dizajnu.
Cijela kolekcija bit će predstavljena na UNWASTED Forum 2025, međunarodnom događaju koji okuplja industriju, održive startupove i znanstvene institucije. Forum organiziraju Kristina Burja i Dina Dragija, u partnerstvu sa Svjetskom akademijom znanosti i umjetnosti, s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao središta održivih rješenja i inovacija.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.