Uz elegantnu igru forme, boje i teksture, DeLight je otvorio reviju kolekcijom koja utjelovljuje suštinu moderne sofisticiranosti. Svaki izlaz na pistu bio je pažljivo osmišljena modna izjava, gdje se klasična estetika susreće s inovacijom i promišljenom održivošću. U fokusu su bile suknje i odijela – simboli moći, jednostavnosti i bezvremenske elegancije.
Modnu reviju svečano je otvorio brend DeLight, predstavivši kolekciju koja na elegantan način odašilje poruku o snazi suptilne jednostavnosti i bezvremenskoj sofisticiranosti. U fokusu su pažljivo oblikovane suknje i odijela – nosive forme reinterpretirane kroz prizmu suvremenog minimalizma, ali s izraženim osjećajem za detalj i proporciju. Riječ je o kolekciji koja promišljeno balansira klasične siluete s modernim senzibilitetom, u kojoj se vrhunska krojačka izvedba spaja s pažljivo biranim tkaninama, bojama i uzorcima koji nadilaze prolaznost trendova i stapaju se u trajnu estetiku.
DeLight i ovaj put ostaje vjeran svojoj prepoznatljivoj viziji – svakim šavom, svakim gumbom i svakim krojem potvrđuje posvećenost vrhunskoj izradi i promišljenom dizajnu. Koloristička paleta donosi odvažan, ali harmoničan kontrast – od duboke plave i strastvene crvene, preko vibrantne fuksije i smaragdno zelene, do nježnih nijansi ružičaste koje unose dašak romantične profinjenosti.
Poseban naglasak stavljen je na inovativnost materijala – poput „scube“ tkanine izrađene isključivo od 100 % viskoznih niti – koja istovremeno osigurava strukturu, udobnost i održivost. Upravo taj spoj luksuza i ekološke svijesti čini srž DeLight estetike: suvremenu modu koja ne pristaje na kompromise, već svakim komadom gradi priču o stilu s karakterom i integritetom.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
U trenutku kada nam svima treba nešto autentično, emotivno i iskreno, Marko Nikolić donosi upravo to – glazbu koja dira u srž. Njegova nova balada „Srce uvijek pamti“ nije samo pjesma, već glazbeni zapis jedne tihe, ali snažne emocije, onaj osjećaj koji ne blijedi unatoč vremenu i udaljenosti.
Petar Grašo, jedan od najprepoznatljivijih vokala regionalne glazbene scene, ovih dana ne dominira samo pozornicama, već i osobnim izazovima – koje uspješno pretvara u male pobjede. Osim što slavi trideset godina bogate karijere, pjevač je posljednjih mjeseci iznenadio javnost zavidnom transformacijom – skinuo je 13 kilograma i vratio se u formu kakvu, kako sam priznaje, nije imao godinama.
U svijetu mode, malo što ima jaču simboliku i kontrastnu snagu od kombinacije crne i bijele. A kada dvije glumačke dive poput Ane Begić Tahiri i Csille Barath Bastaić zakorače na pozornicu u perfektno krojenim odijelima – jedna u snježno bijelom, druga u dubokoj crnoj nijansi – dobivamo prizor koji spaja sofisticiranost, moć i savršeni modni sklad.