Dvije hrvatske ljepotice u blagdanskoj kampanji za luksuznu kozmetiku dr. Vivian Estetics
Hrvatske predstavnice na prestižnom natjecanju Miss Universe, Zrinka i Andrea, udružile su snage u snimanju blagdanske kampanje za nagrađivanu kozmetiku s hrvatskim potpisom – dr. Vivian Estetics.
Ovaj poseban projekt, u kojem su blistale u glamuroznim crvenim haljinama, još je jednom istaknuo njihovu prirodnu ljepotu, dodatno naglašenu pažljivo osmišljenim proizvodima doktorice Vivian Jurković.
Kampanja slavi vrhunsku njegu kože kroz proizvode koji su postali sinonim za kvalitetu i luksuz. Anti-age serum, ultra hidratantni booster s hijaluronskom kiselinom, multivitaminska krema za lice, inovativna krema za tijelo, nježni oligo mousse za dubinsko čišćenje – sve ove formule osmišljene su kako bi očuvale mladolikost i zdravlje kože.
“Prirodna ljepota temelj je samopouzdanja svake žene, a ključni saveznik u njezinu očuvanju upravo je visokokvalitetna kozmetika,” istaknula je dr. Jurković, naglašavajući filozofiju ravnoteže između unutarnjeg zdravlja i vanjskog sjaja.
Snimanje blagdanske kampanje proteklo je u svečanom tonu, a Zrinka i Andrea, kao moderne i uspješne žene, pokazale su kako i one vjeruju u važnost njege i očuvanja prirodne ljepote.
Ove ljepotice već godinama koriste proizvode dr. Vivian Estetics, ističući kako su upravo oni ključni za mladolik i zdrav izgled njihove kože.
Blagdani su savršena prilika za darivanje nečega uistinu posebnog. Luksuzna kozmetika s višestrukim nagradama idealan je poklon – ne samo za njegu, već i za pružanje osjećaja luksuza i opuštajuće aromaterapije.
“Božićni poklon može biti odraz ljubavi i pažnje prema onima do kojih nam je najviše stalo” poručuje dr. Jurković, podsjećajući kako prava ljepota proizlazi iz pravilne njege i kvalitetnih proizvoda.
Brend dr. Vivian Estetics prilagođen je suvremenom ritmu života
Proizvodi dr. Vivian Estetics namijenjeni su ženama svih generacija, prilagođeni svakodnevnim potrebama kože u suvremenom ritmu života. Posebna pažnja posvećena je inovativnim formulama koje kombiniraju znanost i prirodu, pružajući neusporedivu njegu. Kampanja s blagdanskim ugođajem savršeno je prikazala filozofiju brenda: prirodna ljepota, potpomognuta vrhunskom njegom, najvažniji je modni dodatak koji svaka žena može nositi.
Ljeto nas zove na opuštanje, ali i na male beauty rituale koji nas prate kroz svaki sunčan dan – od jutarnjih mirisnih momenata do večernjih make-up osvježenja. Bez obzira na to planirate li bijeg na more, vikend u gradu ili večernje šetnje uz rivu, jedno je sigurno: pravo je vrijeme za dobar beauty shopping!
Jennifer Lopez ponovno je zapalila Instagram – ali ne plesnim pokretima, već iskrenim odgovorima na komentare koji pod znak pitanja stavljaju autentičnost njezine kozmetičke linije JLo Beauty. Nakon što je brand lansiran 2021., bilo je onih koji su sumnjali koristi li ga sama Jennifer ili je riječ tek o još jednom celebrity projektu bez stvarne vrijednosti.
Šuškanja su se pretvorila u uzbuđenje – od 31. srpnja u prodaji je novi parfem koji će promijeniti vašu predodžbu o slavnim mirisima. Najnježniji i najromantičniji do sada, Plush Vanilla donosi aromu koja mami osjećaje i budi najskrivenije uspomene.
Kad pomislimo na ljetne mirise, u glavi nam se najčešće pojavljuju lagane note citrusa i osvježavajuće naznake morske soli. No Armani ovaj put ruši ustaljene okvire – novi parfem Cuir Nu donosi sasvim drugačiju priču. Ovaj miris nije za svakoga jer ne traži da bude tek prolazni povjetarac ljeta, već da ostane duboko utkan u kožu i duh, poput skrivene tajne koju samo rijetki znaju čuti.
Nema ljepšeg prizora od djece koja se bezbrižno igraju pod suncem, s osmijehom na licu i pijeskom među prstima. No ono što mnogi zaboravljaju je da upravo tada, dok uživamo u tim malim trenucima sreće, dječja koža trpi nevidljive, ali itekako stvarne udarce.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.