Nova Krie Design kolekcija izrađena od tkanine budućnosti
Krie Design sinonim je za jedinstveni dizajn koji je prepoznat u svijetu zahvaljujući internacionalnim modnim projektima kojima je održivost i ukupna filozofija slow fashiona već godinama u fokusu, a na tom putu imaju podršku UN-a.
Dizajnerica Kristina Burja stvorila je svoj brend koji je etičan i održiv po mnogim načelima Agende 2030, što je dizajnerici osobno izuzetno važno kao i komuniciranje značajnih društvenih promjena kroz dizajn. Glasnu poruku ima i nova kolekcija „Modifie Future“ koju je Kristina odlučila predstaviti u Hrvatskoj, našoj jedinstvenoj Opatiji te snimiti kampanju na prekrasnim lokacijama hotela Milenij koji priča povijesnu priču i prilagođava se budućnosti.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
Nova kolekcija Kristine Burje idealna je za ljeto
Nova Krie kolekcija izrađena je od tekstilnog vlakna “ECONYL®” koji se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i drugog odbačenog najlona. Ova vrsta tkanine je poziv u budućnost s obzirom na to da osim što nastaje kroz proces radikalne regeneracije i pročišćavanja najlonskog otpada, može se beskonačno puta reciklirati. Upravo ovakve inovativne formule su glasnici budućnosti, u kojoj otpad postaje sirovina i samim time planet spašava od novog stvaranja otpada.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
“Za mene je dizajn način komuniciranja o važnim stvarima koje je mnogima teško nametnuti kao temu razgovora jer možda ne razumiju tematiku ili im nije u fokusu. Dizajn koji se ističe bit će tema mnogih razgovora. Krene sa – gdje si ovo kupila, a zaljubljenik u modu ispričat će cijelu priču o omiljenom brendu. Moja je filozofija komunicirati povijest kroz odjeću koju stvaram, ali i pokazati viziju budućnosti te širiti važnu poruku kroz modu, što mi je zauzvrat odredilo put i način na koji se krećem svijetom i mijenjam ga. Svakom kolekcijom napravim pomak istražujući konstrukcije, koristeći nova vlakna budućnosti i sve inovacije koje poboljšavaju kvalitetu života te su u skladu s prirodom. Prije godinu dana sudjelovala sam u ekološkoj akciji, u luci Krnica kod Pule, gdje se Jadransko podmorje čistilo od ribarskih mreža. S dubine od oko 25 metara izvađeno je oko 250 metara napuštenih ribarskih mreža, takozvanih “duhova ubojica”. Sve te izvađene mreže nastoje se reciklirati zajedno s ostalim odbačenim najlonom i izrađuje se tekstilno vlakno “ECONYL®”, regenerirani ekološki najlon kojim se pomiču granice održive mode. Upravo od vlakna “ECONYL®” napravljena je cijela nova kolekcija na što sam izuzetno ponosna. Budući da je vlakno nastalo od nečega što je bilo u našem moru, poželjela sam i kolekciju predstaviti uz more, a za mene nema ljepše lokacije od hotela Milenij. No, tu ne staje naša priča jer uskoro, na ovoj prekrasnoj lokaciji otvaramo Krie Boutique Sur La Mer. Nakon naše metropole to je trenutno jedino mjesto gdje osjećam da se odlično može ispričati priča naše povijesti i održivosti na jedinstven način.“– poručila je Kristina Burja koja je i u procesu realizacije nekoliko projekata koji su vezani za svjetske destinacije, a koje će uskoro najaviti.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
Moda je jedna od moćnijih svjetskih industrija. Ekološki problemi s kojima se tekstilna industrija danas suočava prijetnja su našem planetu. Više ne postoji alternativa, održivi koncept je jedini odabir.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
Ako se pitate što vi možete konkretno učiniti kako biste pomogli na tom putu, Kristina ima savjet: „Kupujte odjeću od reciklirane tkanine, istražite brendove kako biste znali podržavaju li održivost u svojem poslovanju, birajte domaće proizvođače za čije proizvode znate podrijetlo, pozadinsku priču i ljude koji stoje iza tih proizvoda te iskoristite svoj glas. Posuđujte i izmjenjujte odjeću s prijateljicama, to je zabavno i ujedno propagira održivost, promišljanje o odijevanju, a ne nepotrebno gomilanje odjeće. Kupujte manje, ali posebno i kvalitetno. Objavite sliku na društvenim mrežama noseći održivi odjevni predmet, objasnite njegove karakteristike i zašto vam se sviđa. Sve to može utjecati na nekoga pored vas da promijeni svoj stav, a korak po korak vodi nas do cilja.” – zaključila je dizajnerica.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.