LUVA agencija organizirala je ekskluzivni party u Zagrebu: spoj luksuza, elegancije i nezaboravnog druženja
LUVA agencija, jedinstvena na hrvatskom tržištu sa svoje dvije poslovne divizije, priredila je ekskluzivan party, održan na čarobnoj lokaciji Riverside Garden, koji je okupio gotovo 500 uzvanika, među kojima su bili poslovni partneri, prijatelji i mnogi ugledni gosti.
LUVA agencija, jedinstvena u Hrvatskoj zbog svoje široke poslovne ponude kroz dvije ključne divizije, priredila je ekskluzivan party koji je oduševio sve prisutne. Ova večer, održana u predivnom ambijentu Riverside Gardena, privukla je gotovo 500 uzvanika, među kojima su bili poslovni partneri, bliski prijatelji i mnogi ugledni gosti iz svijeta poslovanja, medija i društvenog života. LUVA Villas, specijalizirana za najam luksuznih vila, i LUVA Real Estate, vodeća agencija za prodaju nekretnina u premium segmentu, zajedno su kreirali atmosferu u kojoj se poslovna suradnja ispreplitala s opuštenim i srdačnim druženjem, pružajući gostima istinsko iskustvo luksuza.
Za ovu posebnu prigodu, LUVA agencija osigurala je dodatne ekskluzivne sadržaje, pažljivo odabrane kako bi svaki gost mogao iskusiti barem djelić prestižnog i inovativnog pristupa koji agencija njeguje. Tako su uzvanici uživali u posebno kreiranim koktelima iz ponude Maraske, imali priliku isprobati najnovije Peugeot modele 508 i 3008, a u suradnji s brendom Rox Beauty, prezentirani su im najnoviji proizvodi iz beauty industrije. LUVA je time uspješno stvorila event koji je spojio sofisticiranu uslugu, ekskluzivan ambijent i iskustva koja nadilaze uobičajene granice poslovnih okupljanja, otvarajući nova vrata za kreiranje dugotrajnih poslovnih veza kroz nezaboravno zajedničko iskustvo.
LUVA Party odrazio je inovativan duh agencije i njenu posvećenost stvaranju jedinstvenih doživljaja, potvrđujući viziju u kojoj luksuz obuhvaća više od samih usluga i nekretnina, proširujući se na stvaranje nezaboravnih trenutaka koji ostaju u pamćenju.
Među gostima koji su uveličali ovu svečanost našla su se i brojna poznata imena poput Anamarije Raič, Stele Rade, Hane Hadžiavdagić Tabaković, Slavka Majetića, Ane Karamarko, Borisa Ružića, Vlade Minovskog i mnogih drugih.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.