Olivia Munn zvijezda je nove kampanje brenda SKIMSKim Kardashian. Glumica koja je s javnosti podijelila svoju borbu s rakom dojke kako bi inspirirala druge žene, u mjesecu posvećenom ženskom zdravlju razgolitila se pred kamerama i tako poslala tihu podršku svim ženama koje proživljavaju isto što i ona. Nova kampanja brenda SKIMS nastala je u partnerstvu sa zakladom za rak dojke Susan G. Komen te potiče žene da na prvo mjesto stave svoje zdravlje. Olivia Munn za SKIMS predstavlja snažnu i ujedno krhku ženu koja bez riječi poziva sve druge da obave nužne preglede.
Olivia Munn za SKIMS stala je pred fotoaparat Vanesse Beecroft
Ranije ove godine, Olivia Munn je progovorila o svojoj tekućoj borbi s rakom dojke, a njezina je priča rezultirala značajnim porastom posjeta web stranici Nacionalnog instituta za rak s alatom za procjenu rizika od raka dojke.
“Kad je Olivia Munn hrabro podijelila svoju priču, Komen.org je zabilježio 500 % povećanje posjeta našem alatu za procjenu rizika što snažan podsjetnik kako čak i jedan jedini, pojačani glas može spasiti živote”, izjavila je Paula Schneider, predsjednica i Izvršni direktor Susan G. Komen za Hypebae.
U režiji dugogodišnje suradnice brenda SKIMS i fotografkinje Vanesse Beecroft nastale su pročišćene i snažne fotografije na kojima Olivia nosi slavni grudnjak “s bradavicama”, dok na jednoj fotografiji ponosno pokazuje ožiljak od operacije.
“Čast mi je surađivati sa SKIMS-om i Susan G. Komen u ovoj nevjerojatnoj kampanji. Ovaj cilj je za mene duboko osoban i ponosna sam što mogu pomoći u podizanju svijesti i razgovoru o ovoj temi”, izjavila je Olivia Munn.
Od 23. do 31. listopada SKIMS će donirati 10 % maloprodajne cijene Susan G. Komen za svaki grudnjak prodan u SKIMS trgovinama i na web stranici.
Kemijsko izbjeljivanje zuba popularnije je no ikada prije. Iako kontrolirano, profesionalno izbjeljivanje u stomatološkoj ordinaciji daje najbolje rezultate, nisu svi kandidati za ovaj tretman.