BEEP UP konferencija posvećena 100 % iskrenim poduzetničkim obiteljskim pričama okupila više od sto relevantnih imena iz poduzetničke i javne scene
Iznimno bogat i originalan format, s čak 40 govornika, u formi panel rasprava, kvizova za uspješne parove, intervjua i inspirativnih predavanja pokrenuo je brojna pitanja već etabliranih poslovnih ljudi, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika i onih koji tek razmišljaju o poduzetničkom putu još jednom pokazavši zdravu poduzetničku klimu i činjenicu da se u Hrvatskoj može uspjeti.
Beep Up konferencija prošlog je tjedna u Aspirinom kampusu u Zagrebu pod geslom „Bez brige – poduzetnički je griješiti“ još jednom pokazala koliko je važno „bez dlake na jeziku“ govoriti o padovima, usponima, pokrenuti interakciju i umrežiti se u jednom snažnom, a ipak dovoljno intimnom formatu.
Tako su uspješni gospodarstvenici uz relevantne i zanimljive influencere ispričali niz inspirativnih priča te iskreno progovorili i o privatnim sferama života poput balansiranja između privatnog i poslovnog, položaja žena, izazova obiteljskog poduzetništva i života iza pozornice.
O “Životu bez filtera” pričale su 100% iskrene Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić, Meri Goldašić i Duška Stepanov, a sve zainteresirane uzvanike dočekala su i dva paprena pitanja originalne Hane Hadžiavdagić. O bogatom poslovnom iskustvu, tajnama uspjeha koji leži u dobroj organizaciji i disciplini, ali i o burnoutu govorili su “Različiti, uspješni, iskreni” – Ivica Skočić(McCann), Nikola Žinić(Bruketa&Žinić&Grey), Mirna Matković(Ženski recenziraj) i Jure Goldašić(Taqa). Na pitanje gdje se odmoriti od poduzetništva odgovor je dala Kristina Fostač iz hotela Trakošćan najavivši bogat jesenski program.
Kako je modernizirao obiteljsko poslovanje i doveo ga na novu tehnološku razinu, s kojim sredstvima platio prvi stroj i kako danas motivira sebe i svoje ljude ispričao je Tomislav Ivanić iz Bravarije Ivanić, ujedno dobitnik nagrade za inovatora 2023. godine.
Kako vratiti bajke djeci u život s pomoću AI tehnologije otkrio je Nevio Burić, suosnivač i izvršni direktor DaiDream-a, hrvatsko-njemačkog startupa.
Pregršt interakcije i smijeha na scenu je dovela panel rasprava “Kad će (drugo) dijete?” poduzetničke platforme i mentorstva za žene sa stavom – Bossy.hr.
Josipa Maslać-Petričević i Matea Pirić iz Naftaline na svoj su jedinstven način ispričale svoju životnu i poduzetničku obiteljsku priču naglasivši kako je temelj svega uvijek biti čovjek, pomagati, inspirirati i graditi bolju zajednicu za nove generacije.
Poznati plesni par Marko Mrkić i Antea Franjić nastavili su niz dobrih vibracija i rasplesali uzvanike, a kako je sinergija svih dionika važna za razvoj hrvatskog gospodarstva pokazuje i podrška konferenciji od strane JANAF-a te Europske komisije koja je predstavila i brojne financijske prilike za poduzetnike.
Organizatori i moderatori konferencije – Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobno brendiranje i Nikolina Frklić, marketinška i komunikacijska stručnjakinja, poručuju kako će nastaviti raditi na kvalitetnom, zabavnom i bogatom formatu ove drugačije konferencije koja je u svega nekoliko izdanja pokazala velik potencijal zahvaljujući sjajnim govornicima i uzvanicima koji svojom interakcijom uvijek iznova obogaćuju Beep Up. Planiraju još više originalnih i neispričanih priča dovesti i u druge dijelove Hrvatske te nastaviti pričati 100% iskreno o životnim i poslovnim temama koje nas osnažuju uz neizostavno umrežavanje te sve pozivaju da prate podcast „Bez dlake na jeziku“ koji i u podcast formatu zabavlja, educira i osnažuje.
Game Changer 3.0 u Zagrebu nudi jedinstveno iskustvo s 120 vrhunskih govornika, raznolikim programima i prilike za umrežavanje s više od 1.500 sudionika.
Finalno regionalno natjecanje Barcaffè Barista Cup-a, održano 27. rujna u Ljubljani, okupilo je 12 najboljih barista iz Hrvatske, Srbije, Slovenije i Bosne i Hercegovine, a regija je dobila svog novog najboljeg baristu. U dinamičnoj atmosferi Barcaffe centra publika i žiri uživali su vještinama barista, koji su pripremali espresso, mliječni napitak, kao i jedinstveno piće s potpisom.
Pridružite nam se na najvećem i najvažnijem sajmu knjiga u Hrvatskoj, na kojem se svake godine okupljaju ljubitelji knjiga, izdavači, autori i profesionalci iz knjižne branše.
Na nedavno održanom 9. Festivalu "Film svima" u Rijeci, više od 600 gledatelja obilježilo je Međunarodni tjedan gluhih i nagluhih osoba kroz inkluzivne filmske projekcije.
Ulaz u Grand Palais sada nosi ime Gabrielle Chanel. Proljetno-ljetna kolekcija 2025. godine, Ready-to-Wear, označava povratak CHANEL-a u Grand Palais, čiji je modna kuća veliki pokrovitelj. Kao simbol ovog ponovnog susreta, nova revija širi svoja krila ispod staklenog krova glavne lađe.