BEEP UP konferencija posvećena 100 % iskrenim poduzetničkim obiteljskim pričama okupila više od sto relevantnih imena iz poduzetničke i javne scene
Iznimno bogat i originalan format, s čak 40 govornika, u formi panel rasprava, kvizova za uspješne parove, intervjua i inspirativnih predavanja pokrenuo je brojna pitanja već etabliranih poslovnih ljudi, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika i onih koji tek razmišljaju o poduzetničkom putu još jednom pokazavši zdravu poduzetničku klimu i činjenicu da se u Hrvatskoj može uspjeti.
Beep Up konferencija prošlog je tjedna u Aspirinom kampusu u Zagrebu pod geslom „Bez brige – poduzetnički je griješiti“ još jednom pokazala koliko je važno „bez dlake na jeziku“ govoriti o padovima, usponima, pokrenuti interakciju i umrežiti se u jednom snažnom, a ipak dovoljno intimnom formatu.
Tako su uspješni gospodarstvenici uz relevantne i zanimljive influencere ispričali niz inspirativnih priča te iskreno progovorili i o privatnim sferama života poput balansiranja između privatnog i poslovnog, položaja žena, izazova obiteljskog poduzetništva i života iza pozornice.
O “Životu bez filtera” pričale su 100% iskrene Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić, Meri Goldašić i Duška Stepanov, a sve zainteresirane uzvanike dočekala su i dva paprena pitanja originalne Hane Hadžiavdagić. O bogatom poslovnom iskustvu, tajnama uspjeha koji leži u dobroj organizaciji i disciplini, ali i o burnoutu govorili su “Različiti, uspješni, iskreni” – Ivica Skočić(McCann), Nikola Žinić(Bruketa&Žinić&Grey), Mirna Matković(Ženski recenziraj) i Jure Goldašić(Taqa). Na pitanje gdje se odmoriti od poduzetništva odgovor je dala Kristina Fostač iz hotela Trakošćan najavivši bogat jesenski program.
Kako je modernizirao obiteljsko poslovanje i doveo ga na novu tehnološku razinu, s kojim sredstvima platio prvi stroj i kako danas motivira sebe i svoje ljude ispričao je Tomislav Ivanić iz Bravarije Ivanić, ujedno dobitnik nagrade za inovatora 2023. godine.
Kako vratiti bajke djeci u život s pomoću AI tehnologije otkrio je Nevio Burić, suosnivač i izvršni direktor DaiDream-a, hrvatsko-njemačkog startupa.
Pregršt interakcije i smijeha na scenu je dovela panel rasprava “Kad će (drugo) dijete?” poduzetničke platforme i mentorstva za žene sa stavom – Bossy.hr.
Josipa Maslać-Petričević i Matea Pirić iz Naftaline na svoj su jedinstven način ispričale svoju životnu i poduzetničku obiteljsku priču naglasivši kako je temelj svega uvijek biti čovjek, pomagati, inspirirati i graditi bolju zajednicu za nove generacije.
Poznati plesni par Marko Mrkić i Antea Franjić nastavili su niz dobrih vibracija i rasplesali uzvanike, a kako je sinergija svih dionika važna za razvoj hrvatskog gospodarstva pokazuje i podrška konferenciji od strane JANAF-a te Europske komisije koja je predstavila i brojne financijske prilike za poduzetnike.
Organizatori i moderatori konferencije – Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobno brendiranje i Nikolina Frklić, marketinška i komunikacijska stručnjakinja, poručuju kako će nastaviti raditi na kvalitetnom, zabavnom i bogatom formatu ove drugačije konferencije koja je u svega nekoliko izdanja pokazala velik potencijal zahvaljujući sjajnim govornicima i uzvanicima koji svojom interakcijom uvijek iznova obogaćuju Beep Up. Planiraju još više originalnih i neispričanih priča dovesti i u druge dijelove Hrvatske te nastaviti pričati 100% iskreno o životnim i poslovnim temama koje nas osnažuju uz neizostavno umrežavanje te sve pozivaju da prate podcast „Bez dlake na jeziku“ koji i u podcast formatu zabavlja, educira i osnažuje.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.