Brend lunilou, kojeg je osnovala Izabel Kovačić, donosi svjež pristup modnom svijetu, fokusirajući se na bezvremenske komade koji nose emotivnu i ekološku poruku. Ova kolekcija, koja se sastoji od najudobnijih ženskih i dječjih trenirki, snimana je u inovativnom studiju holographik.space, čime je dodana moderna, tehnološka dimenzija njenoj prezentaciji.
Nasljeđe koje se prenosi kroz generacije Kolekcija “Endless Vibe” inspirirana je konceptom nasljeđivanja – odjeća koja se prenosi unutar obitelji, noseći sa sobom uspomene i vrijednosti. Svaki komad iz ove kolekcije odražava trajnost i međugeneracijsku povezanost. “Vjerujemo da odjeća može biti mnogo više od prolaznog trenda – ona može postati nasljeđe, nešto što volimo i čuvamo kroz godine,” naglašava Izabel Kovačić. Ova kolekcija poziva nove generacije da prigrle naslijeđeno i prenesu dalje, stvarajući ciklus održivosti i emotivne vrijednosti.
Najudobnije trenirke za sve uzraste Udobnost je univerzalna i bezvremenska – i to je glavna nit vodilja “Endless Vibe” kolekcije. Od najmlađih članova obitelji do onih starijih, trenirke iz ove kolekcije dizajnirane su da svima pruže osjećaj mekoće i sigurnosti. “Želimo da svaki član obitelji pronađe udobnost u našim trenirkama, bez obzira na dob. Udobnost je sinonim za dom, a to je osjećaj koji želimo dijeliti,” objašnjava Izabel.
Održiva moda za bolju budućnost Osim što nudi neupitnu udobnost, “Endless Vibe” kolekcija nosi snažnu poruku o održivosti. Lunilou se zalaže za etičku proizvodnju i dugovječnost odjevnih komada, čime se smanjuje potreba za čestom potrošnjom. “Održiva moda je naša misija – kreirati komade koji traju, koji se ne troše brzo, već se njeguju i prenose. Tako pomažemo očuvanju našeg planeta,” poručuje Izabel.
Kolekcija “Endless Vibe” predstavlja savršeni spoj održivosti, nasljeđa i udobnosti. Svaki komad iz ove kolekcije, koja uključuje ženske i dječje trenirke, odiše simbolikom koja nadilazi prolazne modne trendove, fokusirajući se na stvaranje trajnih vrijednosti koje spajaju prošlost, sadašnjost i budućnost.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
Tatjana Dragović je danas više od bivše top‑model. Nakon blistave međunarodne karijere, usmjerila se na beauty industriju – osnovala je u Zagrebu LAB, prvi ekskluzivni beauty concept store u Hrvatskoj, u kojem se njome promiču globalni clean beauty brendovi poput Augustinus Bader, 111Skin i Ilia Beauty. Kao zaštitno lice svog koncepta, Tatjana svojim imidžem i stručnošću unosi stil i viziju u svijet njege kože – grad toliko inspirativan koliko i pretežito pariški ili londonski brendovi.