Od glamuroznih editorijala u Parizu do avangardnih revija u New Yorku, modni svijet prepun je svježih ideja i autentičnih kreacija. Među tim globalnim trendseterima, domaća dizajnerica Marina Matić sa svojim brendom Larie donosi pravo osvježenje i na našu scenu. Njena nova ljetna kolekcija proljeće / ljeto 2025, odiše elegancijom i glamurom, spajajući suvremeni dizajn s bezvremenskom ljepotom ručnog rada. Iako često samozatajna, Marina već deset godina osvaja domaću modnu scenu svojom jedinstvenom vizijom i besprijekornim stilom. Što je inspiriralo ovu talentiranu dizajnericu za novu kolekciju, zašto je najčešće iza svjetla reflektora i koje vrijednosti živi kroz svoj rad – otkrila nam je u nastavku.
Modna vizionarka koja visoku modu čini dohvatljivom
Malo je modnih dizajnera, a posebice u našoj regiji, koji se usuđuju eksperimentirati s visokom modom i haute couture izričajem. Još je rjeđi broj onih koji odlučuju stvarati svakodnevne odjevne komade prožete visokim glamurom. No, to svakako nije slučaj s Marinom Matić, koja već godinama, pod svojim brendom Larie, stvara prava umjetnička djela. Upravo ta sposobnost da s nevjerojatnom lakoćom spoji naizgled nespojivo postala je ključna karika njezinog identiteta, obilježje autentičnosti i jedinstvenog stilskog potpisa. Od prve objavljene kreacije, njezin atelje postao je omiljena destinacija istinskih zaljubljenika u modu. Iako iza sebe broji već puno desetljeće rada u modnoj industriji, a njene kreacije prošetale su crvenim tepihom brojnih globalnih manifestacija, Marina Matić iznimno je samozatajno biće. Na domaćoj sceni pojavljuje se isključivo kada osjeća da njen brend Larie ima nešto zaista značajno za podijeliti s publikom. Ova godina za nju ima poseban značaj budući da brend Larie slavi deset godina postojanja. Nova ljetna kolekcija ujedno predstavlja i 20-tu sezonsku kolekciju koja je ova samozatajna dizajnerica stvarala s posebnom pažnjom, simbolizirajući desetljeće stvaranja i kreativnosti.
“Moda je oduvijek za mene bila igra, ali ona iskonska, bez pravila i bilokakvih granica. Smatram da smo svi zaslužili poigrati se u životu, bilo kroz odjevne komade, osobni stil ili modni izričaj. Upravo iz tog razloga uživam stvarati jedinstvene komade koji unose dašak glamura u svakodnevni život onih koji ih nose. Svaka moja kolekcija odraz je mog unutarnjeg svijeta i strasti prema modi. Svaki detalj, bilo da se radi o ručno vezanim biserima ili precizno izrađenim aplikacijama, nosi sa sobom dio moje vizije i umjetničkog izraza. Na taj način želim prenijeti svoju emociju i potaknuti žene da se odvaže poigrati se s modom, osnaže svoju autentičnost i jačaju samopouzdanje.“ – izdvojila je Marina Matić, osnivačica brenda Larie.
Inspiracija: Izvorne obiteljske vrijednosti
Ljetne kolekcije već su odavno postale sinonim za osvježenje i razigranost na modnoj sceni, a dizajneri nas neprestano iznenađuju svojim jedinstvenim pristupima. Nova Larie kolekcija proljeće / ljeto 2025 odiše profinjenim bijelim i bež tonovima, od snježno bijele do vintage bež boje, koje simboliziraju slobodu, eleganciju i bezvremenost dizajna. Kolekcijom dominiraju statement komadi, oversize sakoi i prozračne haljine, svaki pažljivo osmišljen i ručno izrađen. Posebnost sakoa ogleda se u naglašenim ramenima ukrašenim biserima, nizovima perli i ukrasnim lancima, što cjelokupnom odijelu daje dodatnu dimenziju glamura. Svaka pojedina haljina izrađena je od 30 do 50 metara tkanine, bogato ukrašena vezovima koji daju dojam raskoši i elegancije. Od materijala prevladava saten, čipka, mrežica i muslin. Kolekciju odlikuju ručno izrađeni detalji koji dodatno naglašavaju posvećenost svakom aspektu dizajna, reflektirajući svu složenost i ljepotu kreativnog procesa. Svaki niz perli i bisera je ručno vezen, pri čemu je za neke komade bilo potrebno preko 60 sati predanog ručnog rada. Kolekcija je predstavljena kroz modni editorial nastao na iznimno atraktivnoj lokaciji, u kamenolomu nedaleko od Marinine obiteljske kuće, koji je dugo planirala iskoristiti za svoj editorial, upravo zbog posebnosti njegovog ambijenta. Kreativno vodstvo kampanje potpisuje sama Marina, iza objektiva je Ivana Dobrovoljec, dok je koordinatorica kampanje Marinina sestra i desna ruka, Nikolina Lacković Mandić. Za šminku je zaslužna Dijana Sajko, dok se u ulozi modela našla Maria Magdalena Koprek, na prijedlog Marinine dugogodišnja suradnice Tihane Harapin Zelepugin.
“Ove godine, po drugi put sam postala majka, što je duboko utjecalo na moj rad i kreativni proces. To nježno, malo biće ponovno me podsjetilo na izvorne životne vrijednosti. Upravo me majčinstvo osvijestilo koliko su dragocjeni trenuci koje provodimo s voljenima, koliko je važno primjećivati sitnice, detalje i okružiti se smirajem. Svaki komad u ovoj kolekciji nosi tu emotivnu povezanost i pažnju. Bijela i bež boja simboliziraju upravu tu čistoću dječje duše i eleganciju koju sam, vjerujem, uspjela prenijeti kroz svoje kreacije. Svaki komad je pažljivo osmišljen i ručno izrađen s ljubavlju i potpunom predanošću. Smatram da odjeća treba pričati priču i stvarati uspomene, stoga smo i autentičnom lokacijom – kamena, mira i prostranosti, nastojali naglasiti cjelokupnu ljepotu kolekcije.“ – izdvojila je osnivačica brenda Larie.
Samopouzdanje kao dodana vrijednost
Brend Larie postavio je visoke standarde u modnoj industriji, ističući se svojom posvećenošću detaljima i visokom kvalitetom izrade. Ova posvećenost očituje se u svakom aspektu njihovog stvaranja, od pažljivog odabira materijala do završne ručne obrade. No, ono što izdvaja ovaj brend na tržištu je svakako njegova moć modne transformacije, ne samo kroz estetiku već i kroz način na koji se čovjek osjeća dok nosi njihov komad odjeće. Njihovi modni komadi omogućuju ljudima da izraze svoju jedinstvenu osobnost, privuku pažnju i ostave snažan dojam.
“Svaki detalj u našim kreacijama nosi sa sobom priču o predanosti, ljubavi i poštovanju prema društvu i planeti u kojoj živimo. Za mene, moda nije samo stvaranje odjeće, već i kreiranje dodane vrijednosti u životima ljudi. Moja vizija za Larie je stvaranje kvalitetnih komada odjeće koje će ljudi nositi s ponosom, koja će im donositi radost i jačati samopouzdanje. Vjerujem kako odvažna moda koja spaja kvalitetu, udobnost i jedinstveni dizajn, kao što to čini Larie, može postati snažan alat za jačanje samopouzdanja ljudi, omogućujući im da se osjećaju najbolje u svojoj koži. Uvjerena sam da smo na dobrom putu mijenjati društvo na bolje. Osjećam da moje stvaranje tek dolazi do svog vrhunca i da naš brend tek čekaju najbolje godine. Imam jasnu sliku o tome gdje nas vidim u budućnosti i uvjerena sam da ćemo nastaviti rasti i razvijati se, donoseći radost i inspiraciju ljudima oko nas.” – zaključila je Marina Matić.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.