Ovako izgledaju tenisice koje će svi željeti: Jacquemus i Nike otkrili novu siluetu Air Force 1 modela
Zbog tenisica s nadimkom "J Force 1" modni znalci diljem svijeta čekat će u redovima.
31 svibnja 2023
NIKE
31 svibnja 202314:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ova suradnja zvuči kao spoj iz najluđih modnih snova, a čini se da će biti dar koji ne prestaje darivati! Francuski modni dizajner Jacquemus i sportski megabrend Nike udružili su snage i stvorili još jedne tenisice za koje se već predviđa da će biti veliki hit!
Tenisice Jacquemus x Nike samo što nisu stigle
Tenisice iz suradnje Jacquemus x Nike ugledale su svjetlo dana na fotografijama koje prikazuju dosad neviđenu siluetu koju je osmislio hvaljeni francuski dizajner. Jacquemus je slavni model tenisica u potpunosti ogolio, a zatim mu dodao minijaturan Nike znak, prošive na rubovima i zanimljiv potplat.
Tenisice za kojima će se svaki sneakerhead, ali i obožavatelji visoke mode sigurno pomamiti stižu u dvije boje, bijeloj i crnoj, a u prodaji ih možemo očekivati u nadolazećih nekoliko tjedana.
Kul tenisice koje je za Nike osmislio Jacquemus prati odlična modna kampanja s modelima odjevenima u crna odijela, kako bi se dočarala ideja da su ove tenisice napravljene za svaku osobu i svaku prigodu.
Ovo nisu prve tenisice nastale u suradnji brendova Jacquemus i Nike
Prije pola godine Jacquemus i Nike udružili su se prvi put i izbacili tenisice Air Hurama u ružičastoj i baby plavoj boji koje su u potpunosti raspametile fanove oba brenda, a sada je na red došla kultna tenisica Air Force 1 i njezin modni makeover.
Tenisice J Force 1 mogu se nositi i uz odijelo, kaže dizajner
“Oduvijek sam želio raditi na tenisicama Air Force 1, koje su za mene jedna od najlegendarnijih Nike cipela, sa šik i mekšim izgledom. Htio sam ih ponovno razmotriti s minimalističkog stajališta, koje dopušta da ih se nosi kao svečanu cipelu uz odijelo. Bio sam inspiriran penjačkim cipelama, posebno modelima Nike Terra Ci ACG, koje skupljam godinama. Također sam htio unijeti tkani, tehnički aspekt u siluetu, koji se često može naći u mojim kolekcijama. Svidjela mi se ideja o razdvajanju cipele na pola i stvaranju slagalice na njezinom jedinstvenom sklopu,” objasnio je dizajner Simon Porte Jacquemus.
Kada izlaze tenisice Nike x Jacquemus?
Tenisice Jacquemus x Nike izaći će 13. lipnja na službenoj stranici brenda Jacquemus, a 20. lipnja na posebno odabranim prodajnim mjestima brenda Nike. Cijena će im biti 170 dolara.
Još vijesti iz svijeta celebrityja i mode koje vam donosi Hello! Croatia, čitajte ovdje.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.