![Haljina na preklop Diane von Furstenberg](https://hellomagazin.hr/wp-content/uploads/2024/07/Diane-von-Furstenberg-hello-magazine-croatia-hrvatska-haljina-na-preklop-e1720177516929-550x375.jpg)
Kako je nastala kultna haljina na preklop Diane von Furstenberg?
Haljina na preklop prvo je bila - dvodijelni komplet.
05 srpnja 2024
Otkrijte ljeto iz snova s Prahirom: Nova Kampanja "Postcards from a Dream" opravdala je sva očekivanja.
03 srpnja 2024
Trendovi u nakitu svake se godine mijenjaju, no jedino nakit kao must have modni dodatak može biti ključni element koji podiže outfit na višu razinu, dodajući osobnost, sofisticiranost i stil te svaku odjevnu kombinaciju čini posebnom i drugačijom, neovisno o tome nosite li jednostavne kombinacije ili raskošne haljine.
Od minimalističkih do upečatljivih komada ovo ljeto obožavamo nakit sa zlatnim sjajem stiliziran samostalno ili u slojevitim nizovima bilo da se radi o prstenju, narukvicama, ogrlicama ili naušnicama te neizostavnim biserima koji i najobičnijoj kombinaciji daju poseban štih.
“Postcards from a Dream” je inovativna kampanja koja spaja umjetnu inteligenciju i tradicionalnu fotografiju kako bi stvorila nezaboravne vizuale koji dočaravaju sanjive ljetne trenutke.
Ovaj put, u suradnji s kreativnim direktorom i fotografom Markom Gregurićem, stvorili su hibridnu kampanju koja spaja stvarne fotografije i AI generirane elemente. Tako su nastala četiri tematska seta fotografija koje prenose ljeto na potpuno novi način.
Ljetnu iluziju dočarala je Anamaria Raič, zaštitno lice Prahira koja se savršeno snašla u ovoj izazovnoj ulozi.
Ovaj pristup ne samo da naglašava ljepotu nakita, već i pokazuje koliko je brend Prahir sposoban prilagoditi se suvremenim trendovima i inovacijama.
“Postcards from a Dream” je kampanja koja će vam probuditi ljetne emocije i potaknuti maštu.
Ovaj projekt predstavlja novi izazov za nas, balansirajući između apstraktnog i shvatljivog. Kroz detaljno planiranje i kreativne koncepte, stvorili smo kampanju koja budi emocije i intrigira – objasnili su nam iz Prahira.
Kampanja “Postcards from a Dream” pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita, već i u inovativnim marketinškim pristupima. Ova kampanja postavlja nove standarde u industriji, inspirirajući druge da istraže mogućnosti koje tehnologija može donijeti kreativnim projektima.
Pozivamo vas da se prepustite čaroliji ljeta i otkrijete novu dimenziju elegancije i luksuza s Prahirom.
Zlatni, srebrni i dijamantni nakit zagrebačka obitelj Prahir kreira već više od pola stoljeća. Virtuozne kolekcije oplemenjene ljubavlju i nježnošću stvaranja, inspirirane elegancijom i glamurom nekih davnih vremena odraz su višegodišnjeg rada i kombinacije vrijednih majstorskih ruku i moderne tehnologije iz radionice luksuza obitelji Prahir.
Posjetite nas u našim poslovnicama u Velikoj Gorici, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu! Odaberite nakit koji će biti odraz Vaših emocija i Vašeg stila.
Kreativni koncept i direkcija: Marko Gregurić
Fotografije, video i AI koncept: Marko Gregurić / STAV studio
Model: Anamaria Raič
Make up: Monika Maček
Scenografija: Stanislav Kostić
Kosa: Daria Sablje
Head of team i stilist: Marjeta Kessler
Očarao je Instagram objavom.
08 srpnja 2024
Omiljena voditeljica prisjetila se vremena kada je nosila naočale. Ubrzo nakon toga odlučila se na skidanje dioptrije.
08 srpnja 2024
Upravo pred koncert Mile Kekina i njegovog banda 13. 7. u Šibeniku, rodnom gradu Dražena Petrovića, izašla je vijest da Mile glumi legendarnog trenera Mirka Novosela u igranom filmu ‘Dražen’, producenata Ljube Zdjelarevića i Ivora Šibera iz produkcijske kuće Kinoteka, u režiji Danila Šerbedžije čija se premijera očekuje 22. listopada, na Draženov 60. rođendan.
08 srpnja 2024
Fotografija je nasmijala čitav Instagram.
08 srpnja 2024
Naša poznata glumica očarala nas je prošetavši New Yorkom u bijeloj haljini.
08 srpnja 2024