Ljeto dostiže svoju punu snagu i dovodi nas do toga da posežemo za laganijim materijalima i ugodnijom odjećom. Izgledati lijepo, a pritom omogućiti koži da diše – nije nemoguće ako biramo kvalitetu u kojoj ćemo se osjećati dobro čak i na ovim visokim temperaturama.
Upravo ta već dobro poznata kvaliteta, dolazi iz radionice popularnog hrvatskog brenda DeLight koji uvijek priskače u pomoć kada je bitno izgledati ženstveno, bezvremenski i elegantno. Posvećenost detaljima i samoj izradi, nešto je što već godinama oduševljava brojne klijentice, a vrhunski materijali, kruna su svake kolekcije, bez obzira na to o kojem je godišnjem dobu riječ.
Nova kolekcija Ivana Friščića idealna je za ljetne dane
S obzirom na to da ljeto asocira na prozračnost, lepršavost i svojevrsnu lakoću postojanja, pamuk i viskoza su savršen izbor. Tako je recimo haljina Joanne idealna za svaku priliku, bila ona poslovne ili privatne prirode, s njom je nemoguće pogriješiti, a dolazi u prekrasnim ljetnim bojama kojima je teško odoljeti i koje zaista privlače pozornost.
Zvijezda je definitivno i haljina Joanne Viscose, sastavljena od viskoznog satiniranog tkanja. Njezina ljepota i udobnost su neosporive, a način na koji „pada“ te čini žensku siluetu savršenom, očarava. U njoj svaki gradski, ali i morski korak postaje lagan.
Haljina Claire je upravo onaj klasik koji bi se trebao nalaziti u svačijem ormaru, dok je haljina Zora od 100 % pamuka, s podstavom od 100 % pamuka, više od same haljine. Opipljiva kvaliteta u kojoj će se svaka žena osjećati prekrasno.
DeLight nova kolekcija idealna je za poslovne fashionistice
U kolekciji se nalazi i haljina Maxine od 100 % viskoze, koja uz svoj decentni sjaj odiše profinjenošću na prvu.
Posebnu pažnju zaokuplja i bluza s predimenzioniranom kragnom, a ljubiteljice odijela također mogu odahnuti jer će svog favorita pronaći u trodijelnoj ljepotici Belli koja je satkana od 100 % hladne vune. Za potpuni fashion doživljaj, moguće ga je nositi kao prsluk i hlače, ili uz sako, a i u kombinaciji bez prsluka, nemoguće je pogriješiti.
Ulice grada Zagreba savršeno su poslužile kao kulisa kampanje za čije je fotografije i postprodukciju zaslužan Zvonimir Ferina, ispred čijeg objektiva je pozirala manekenka Esther Berišić, dok je za frizuru glavna i odgovorna bila Slađana Mišić, a za make up Maša Mihaljčić.
„O svakoj svojoj kolekciji volim promišljati. Ono što nas već godinama izdvaja su kvaliteta izrade i vrhunski materijali. Osim što moje klijentice vole izgledati lijepo i ženstveno, navikle su na kvalitetu i na promišljanje o materijalima kada govorimo o godišnjem dobu. I na to sam zaista ponosan jer su to prepoznale, već na prvi pogled, a zatim i dodir. Kada je vani vruće, moguće je kvalitetnim materijalom omogućiti svakoj ženi da se osjeća kao da ju ta odjeća ne guši, a svi znamo koliko je to zapravo bitno“ dodaje Ivan Friščić, dizajner, stilist i vlasnik brenda DeLight.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.