U netipičnom izdanju Jennifer Lopez predstavila svoj novi film u Meksiku
Čini se da je u svrhu promoviranja svog novog filma na Netflixu Jennifer Lopez odlučila odbaciti svoj prepoznatljiv modni stil i poigrati se novim siluetama. Uspješno ili ne, procijenite sami.
Poznata pjevačica i glumica Jennifer Lopez u haljini s volanima stigla je na premijeru svog novog filma Atlas u Meksiku. Čini se da je u svrhu promoviranja svog novog filma na Netflixu Jennifer Lopez odlučila odbaciti svoj prepoznatljiv modni stil i poigrati se novim siluetama. Dok smo je do sada viđali uglavnom u svjetlucavim kreacijama s brojnim prorezima, film Atlas inspirirao ju je na promjenu pa se na premijeri u Londonu pojavila u atraktivnom kompletu koji je pokupio brojne pohvale fanova i modnih kritičara, a na premijeri u Meksiku osvanula u kreaciji koja podijelila mišljenja. Jennifer Lopez u haljini s volanima neke je podsjetila na zavjese ili piratsku košulju Jerryja Seinfelda dok je druge šarmirala ovim modnim izletom.
Jennifer Lopez u haljini s volanima ponovila “trenutak” s dubokim dekolteom
Slavna pjevačica i glumica Jennifer Lopez u haljini s volanima dolepršala je na premijeru u Meksiku, a mnogi su odmah primijetili kako je ovim lookom ponovila kultni trenutak iz pop kulture kad je na dodjeli Grammyja 2000. godine osvanula u zelenoj Versace haljini s dekolteom do ispod pupka.
Lepršavu boho haljinu potpisuje modna kuća Chloe, a Jennifer Lopez upotpunila ju je polupodignutom frizurom sa spuštenim pramenovima oko lica i bež sandalama s istim potpisom.
Riječ je o Netflixovom novom filmu u kojem Jennifer Lopez glumi Atlas Shepherd, analitičarku podataka s dubokim nepovjerenjem prema umjetnoj inteligenciji koja se “pridružuje misiji hvatanja robota odmetnika s kojim dijeli tajanstvenu prošlost”.
Ipak, kad planovi krenu po zlu, njezina jedina nada da spasi budućnost čovječanstva od umjetne inteligencije jest vjerovati joj. Poprilično zanimljivo, moramo priznati.
Film Atlas režirao je Brad Peyton, a u njemu glume i Simu Liu, Sterling K. Brown, Gregory James Cohan, Abraham Popoola, Lana Parrilla i Mark Strong.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.