Nataša Mihaljčišin predstavlja novu kolekciju naziva “Sajam vjenčanja”
Kolekcija je snimljena u jednom zagrebačkom, donjogradskom stanu, koji se upravo sprema za svoj novi životni ciklus. Konzervirani tragovi prošlih epoha poslužili su kao idealan scenografski okvir za interpretaciju pojma, forme i značenja vjenčanice.
I onda su živjeli sretno do kraja života, a prije toga su se vjenčali, a još prije su morali svladati razne prepreke i proći kroz nezamislive poteškoće – ipak, to je bio samo uvod u plošnu viziju idiličnog života čiji je simbolički početak označen, u gotovo svim bajkama, bjelinom i čistoćom njezine haljine, analogno čistoćom duše koje se u svečanom obredu formalno spaja s drugom, to jest sa svojom sudbinskom družicom.
Prepreke su mogle biti materijalne, duhovne, političke, spolne i rodne, možda i transrodne, a nekima, bogami, software niti nije pridružio sudbinskog druga (soulmate) tako da bi smetnje takve vrste mogli okarakterizirati kao nepremostive!?
Nataša Mihaljčišin otkriva romantičnu viziju
Bilo kako bilo, od romantične vizije idiličnog vjenčanja i harmoničnog sljubljivanja, došli smo do praktične i komercijalne organizacijske platforme, a realne prepreke i poteškoće organiziranog ljubavnog života su se, često, znale pokazati daleko kompliciranijima od onih koje je trebalo riješiti tijekom uvertire. No dopustimo: neka san, ostane san! Sanjajmo na javi o ljepoti simbolike vjenčanice; možemo joj dati modnu slobodu u svojoj intimi, možemo je ponijeti kao katarzu oprečnih osjećaja početka, završetka i ponovnog početka – bilo s nekim, bilo sa samom sobom.
Obući vjenčanicu kao čin, kao gestu susreta, kao proces finog ritualnog ukrašavanja kojim se slavi jedan životni ciklus, kao spremnost na transformaciju, igru, samopropitivanje, i opet: snoviđenje! Ispreplitanje sna i jave, čežnje i konstrukcije potreba može zakomplicirati odnos prema zbilji, ali ga može i oplemeniti tankoćutnom njegom autentične nježnosti i ranjivosti.
Na tankoj granici prolaznosti i vječnosti, ritual vjenčanja svjedoči i našoj dubokoj potrebi za prepoznavanjem, zato se, možda i volumen pažnje i značaja koji obilježava tu jednu, iznimnu i posebnu haljinu, često čini predimenzioniranim, a danas i vrlo komercijalno destruktivnim. Kolekcija želi vjenčanicu postaviti u simbolički kontekst autentičnog susreta sa sobom, ili s nekim drugim – kako god kome drago i za slavlje bilo!
Ima tu puno ručnog rada, heklanja, štrikanja, paranja, ziherica i dekonstrukcije. Ima i jedan veo s vjenčanja od prije pola stoljeća, kao i jedan dragocjeni svileno čipkasti stolnjak s početka prošlog stoljeća. Sve drugo je novo i minuciozno i strpljivo izvedeno zahvaljujući divnim suradnicama.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Modna ikona Anna Wintour nakon 37 godina povlači se s čela američkog Voguea, ali zadržat će funkcije glavne direktorice sadržaja za Condé Nast i globalne uredničke direktorice Voguea.
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Venecija je ovaj vikend doživjela prizor dostojan filmske kulise zlatnog doba Hollywooda – Lauren Sánchez i Jeff Bezos izrekli su sudbonosno “da” u bajkovitom ambijentu otoka San Giorgio Maggiore, a sve oči bile su uprte u – haljinu.
Ako postoji trenutak kada moda prestaje biti samo stil, a postaje spektakl – onda je to bio taj trenutak kad je Lauren Sánchez zakoračila na venecijanski vaporetto, držeći se za ruku Jeffa Bezosa, u Schiaparellijevoj couture kreaciji koja kao da je stigla iz neke moderne mitologije.
Vlado Kalember ističe da nema razloga za sukobe i da je moguće ostati u dobrim odnosima, čak i nakon brakorazvodne parnice. Tvrdi da tako izgleda njegov odnos s bivšom ženom.
Glumica Ecija Ojdanić oduševila je obožavatelje novim uspjehom. Ecija Ojdanić je krenula u trčanje 2015. godine, a prvi susret s ovom aktivnošću bio je na Zagrebačkom ceneru.