Prije točno dvadeset godina, 14. svibnja 2004. godine, na reviji u Kulturnom centru Kaptol prošetala je prva kolekcija perspektivnog dizajnerskog dvojca eNVy room.
Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664 Blanc kako bi, ispred predstavnika medija, brojnih ambasadora, te suradnika i prijatelja kuće, proslavili veliku obljetnicu. Danas cijenjeni modni brend, iza kojeg su nebrojene kampanje, kolekcije, zadivljujuća izdanja na crvenim tepisima i nezaboravni uspjesi, publici će predstaviti modnu priču koja broji 31 model, a svaki će od njih biti okupan mirisima Perwolla.
Od samih početaka do danas eNVy room je ostao dosljedan svojoj modnoj viziji, a ona je, tijekom posljednja dva desetljeća predanog stvaranja, postala njihovim prepoznatljivim pečatom. Kao što to obično biva u kreativnim procesima kojima se kreatori požrtvovno predaju, i estetika dizajnerskog dvojca s vremenom je evoluirala, no unatoč svim mijenama, pomicanju granica i rastu, ona je uvijek ostala beskompromisno odana svojoj suštini. Protkana nitima glamura, senzualnosti i elegancije, u svim dosad ispričanim pričama, vizija koju je dvojac nadahnuto slijedio uvijek je zadržavala ono najvažnije, ultimativnu ženstvenost koja u ženama budi nepobjedivi osjećaj moći i samopouzdanja. Pronalazeći inspiraciju u ženi i svim njenim ulogama, haljinu su, kao univerzalni modni simbol ženstvenosti, nerijetko nadopunjavali konceptom power dressinga utjelovljenom u precizno krojenim odijelima, kreirajući tako šarmantnu simbiozu kontrastnih smjerova sa zajedničkim nazivnikom senzualnosti i elegancije. Zbog očaravajuće estetike, ali i slojevitog i promišljenog pristupa ženskom odijevanju, tijekom posljednjih je dvadeset godina eNVy room postao omiljenom modnom adresom žena koje su njihove kreacije birale za najljepše i najsvečanije životne trenutke.
Putovanje dugo dva desetljeća obilježeno je i nebrojenim uspjesima. Iza popularnog dvojca danas je čak 49 prêt-à-porter i 13 bridal kolekcija, tri modne izložbe, 38 revija, od kojih 19 samostalnih, pa i jedna virtualna – koja se, u izazovno vrijeme lockdowna, prenosila preko društvenih mreža. Kako navodi katalog izložbe “U dobru i zlu” Muzeja za umjetnost i obrt, eNVy room je i prvi brend u Hrvatskoj koji je predstavio ciljanu i osmišljenu kolekciju vjenčanica. Bilo je to 2012. godine, a od tada do danas, njihove bridal priče, koje oduševljavaju svake godine izlaskom u siječnju, postale su najiščekivanijim kolekcijama sezone i odabirom tisuća i tisuća mladenki koje u njihovim vjenčanim kreacijama kroje svoje najljepše uspomene. Svojim modnim kampanjama eNVy room je publiku odvodio i na bajkovita putovanja koja su svojim čudesnim kulisama pričale nezaboravne priče, od neodoljivih morskih krajolika naše obale do egzotičnih vizura marokanske pustinje ili zapanjujućih malteških klisura. Svoj dizajnerski rukopis eNVy room je utkao i u kostimografiju za regionalnu turneju Jelene Rozge, ali i u intrigantnu kreaciju koju je Franka Batelić nosila na Eurosongu u Portugalu 2018. godine. S obzirom na to da brend slovi kao miljenik domaćih zvijezda poput Jelene Rozge, Nine Badrić, Jelene Veljače, Mije Kovačić, Tatjane Jurić, Judite Franković, Franke Batelić, Bojane Gregorić i mnogih drugih, ali i onih stranih kao što su Oti Mabuse, Denise Van Outen i Michelle Visage, njihove kreacije često donose dozu glamura i na crvene tepihe, od najglamuroznijih regionalnih događanja do Brit Awards i Filmskih festivala u Cannesu i Veneciji.
Poput hommagea dosadašnjem putovanju, velika slavljenička revija 14. svibnja u Kampusu Rimac bit će kruna dva desetljeća dugoj karijeri ispunjenoj nebrojenim trenucima koji su je satkali. Kako bi velikoj obljetnici dali pečat dostojan tako značajnog trenutka, dvojac je, kreirajući kolekciju, posegnuo u dubine vlastite arhive ne bi li pronašao ono što čini esenciju njihova rada – u bojama, motivima i formama, ali i suprotnostima koje se simbiotički isprepliću. Kolekcija će, stoga, biti odraz dubinskog promišljanja o prošlom stvaralaštvu i temelj za reinterpretaciju vlastitog dizajnerskog vokabulara.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.