Uz Zendayu, apsolutnu modnu zvijezdu serije Euphoria, dizajneri i urednici ne mogu se zasititi ni njezine kolegice Sydney Sweeney. Lijepa glumica i producentica Sydney Sweeney za Jimmy Choo snimila je fotografije za novu kampanju u kojoj reklamira torbice i cipele slavne tvrtke, a fotografije su uistinu spektakularne.
Vizuali iz kampanje za ljeto 2024. modnog brenda Jimmy Choo, s plavokosom miljenicom generacije Z u glavnoj ulozi snimljeni su u Palm Springsu, a snimio ih je fotograf Oliver Hadlee Pearch.
Sydney Sweeney za Jimmy Choo snimila je nestvarno dobre fotografije
Uz prepoznatljive Palme i kulise u ružičastoj boji, nova kampanja modne kuće Jimmy Choo prožeta je optimizmom i glamurom.
“Sydney utjelovljuje duh tvrtke Jimmy Choo”, izjavila je kreativna direktorica Sandra Choi.
“Talentirana, samouvjerena i zaigrana, s nevjerojatnom radnom etikom. Snažno osjeća samu sebe i odiše glamurom. Uživali smo raditi sa Sydney na stvaranju priče o kampanji koja nas vodi u uzbudljivu avanturu”, nastavlja ona.
Sydney Sweeney za Jimmy Choo je snimila fotografije koje su fanovi dočekali s oduševljenjem, a kampanja nas vodi na putovanje kalifornijskom pustinjom – od benzinske postaje do fotokabine i raznih prepoznatljivih, ali uzbudljivih lokacija.
Što Jimmy Choo predlaže za ljeto 2024.?
Seksi cipele s remenčićima i cool tenisice, bijele torbice, balerinke sa zlatnim lancima te životinjske uzorke koji su veliki povratnički hit iz dvijetisućitih.
U svijetu gdje mladost i ljepota postaju monete za preživljavanje, a društvene mreže izopačuju autentičnost, Nataša Mihaljčišin donosi kolekciju koja je više od odjeće – to je manifest.
Brojne poznate Hrvate već ste vidjeli u odijelima ove hvaljene domaće dizajnerice koja je zaslužna i za cool outfit koji je Baby Lasagna nosio na svom vjenčanju. Ovo je njezina nova kolekcija!
Jedan od najcjenjenijih domaćih dizajnerskih brendova iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, KLISAB, pred više od tristo uzvanika u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma predstavio je svoju novu zimsku kolekciju, ujedno obilježavajući deset godina postojanja. Kolekcija eksplicitnog naziva “KLISAB10” koju čini čak 35 total lookova, od toga 23 ženska i 12 muških, zacementirala je status ovog brenda kao odvažnih, inovativnih predvodnika modne scene. Elementi iz njihovog dekadu dugog stvaralaštva tako su simbolično svoje mjesto pronašli i u novoj kolekciji, nadograđeni suptilnim pomacima i novim tehnikama rada.
Suvremena žena koja može biti što god poželi i u kojoj stanuju sve njene naoko oprečne strane izvor je neiscrpnog nadahnuća za modni dvojac eNVy room, a upravo su nju, kao muzu koja isprepliće tokove njihove mašte i kreativnosti, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović imali na umu kreirajući kolekciju za sezonu jesen/zima 2024. Kako bi odao počast suvremenoj ženi i u jednoj modnoj priči objedinio sve njene uloge, cijenjeni modni tandem iznova je redefinirao granice ženskog stila spajajući maskulini power dressing i profinjenu ženstvenost, poigravajući se kontrastima na posve neočekivane načine.
Gianna Apostolski istaknuta je hrvatska medijska ličnost i poduzetnica, čija je karijera obilježena raznolikim angažmanima u medijima, javnom životu i poslovnom svijetu. Od "Golih vijesti" do Vogue naslovnice Gianna ne ostavlja prostor greškama, ali nikome nije jasno kako je to uspjela...