Kad su trudničke fotografije u pitanju na društvenim se mrežama mogu pronaći brojne inspiracije. Ipak, jedan je trend vodeći među cool trudnicama u posljednje vrijeme, a dopao se i Sonji Kovač i njezinom partneru Goranu Mandiću koji su odlučili napraviti nezaboravne uspomene za svoju bebicu te pritom svijetu objaviti u kojem mjesecu stiže prinova.
Nova fotografija Sonje Kovač uključuje veliki aktualni trend, ali i vijest da beba samo što nije!
Trudničke fotografije Sonje Kovač apsolutno su u trendu
Nakon što su ona i njezin partner Goran uz pomoć trendi torte retro izgleda otkrili da čekaju djevojčicu, snimili su i zajedničke trudničke fotografije u svom domu, na kojima do izražaja dolazi njihova povezanost.
Zatim je na red stigla fotografija obnažene Sonje Kovač, odjevene samo u traperice. Na fotografiji po mjeri jedne influencerice koja uvijek zna što je u trendu, Sonja u rukama drži posebno izrađene novine “The Baby Times” na kojima piše “Pripremite se, čekam bebu!” te “Djevojčica stiže u kolijevku u vašoj blizini” i “Svibanj 2024”.
Slične fotografije s novinama rastući su trend na Pinterestu i Instagramu, a dok ih neke trudnice koriste za najavu same trudnoće, druge ih koriste za objavu spola ili datuma.
Uz novu fotografiju, Sonja Kovač pokrenula je i kladionicu
Simpatična Sonja, koja izgleda uistinu nevjerojatno, svojim je ženstvenim izdanjem s novinama objavila mjesec dolaska bebice, ali ne i predviđeni datum koji joj je dao liječnik.
Na kraju krajeva, predviđeni datum ni ne mora označavati stvarni datum dolaska bebice pa je mama Sonja na svom Instagram profilu pokrenula malu “kladionicu” i napisala: “Kladionica je službeno otvorena! Primamo datume, što mislite kad će bebica doći!? Za one koji pogode, poslije smislimo nešto slatko!”.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.