Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.
Cedevita je u suradnji sa stručnjacima na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju pod nazivom “Škola optimističnog roditeljstva” u kojoj žele naglasiti važnost mentalnog zdravlja roditelja i djece. Tijekom kampanje bit će objavljeno osam edukativnih videa, u kojima će poznati pisac i sociolog Bruno Šimleša ugostiti psihologice Gabrijelu Ištuk i Leonu Bortas Hetler, te s njima razgovarati o izazovima s kojima se suočavaju roditelji.
“Zbog današnjeg užurbanog životnog stila, roditelji i djeca sve manje vremena kroz tjedan provode zajedno, a imamo osjećaj da je roditeljskih izazova sve više i više. Balansiranje privatnog i poslovnog, izgradnja autoriteta, postavljanje granica, djeca koja se ne odvajaju od ekrana samo su neke od tema koje današnjem roditelju predstavljaju izazov. Upravo ova škola omogućuje roditeljima da na jednom mjestu besplatno dobiju savjete, sažete informacije, edukativne materijale, odgovore na pitanja te priliku za savjetovanje za niz problema kako bi bili spremniji za suočavanje sa svakodnevnim izazovima”, istaknula je psihologica Gabrijela Ištuk, magistra psihologije i psihoterapeut.
Roditelji će potpuno besplatno na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE.moći pristupiti video serijalu, a ujedno će imati priliku i sami postavljati pitanja psihologicama, dobiti odgovore na izazove koji ih muče, te podijeliti svoja iskustva vezana uz pojedine teme. Također, imat će pristup dodatnim edukativnim materijalima pomoću kojih će se moći detaljnije upoznati s konkretnom temom iz videa.
“Edukativna platforma Budi DOBRO. Budi CE. prepoznata je od strane naših čitatelja kao mjesto na kojem mogu dobiti stručne i korisne savjete, te smo stoga odlučili otići korak dalje te pokrenuti “Školu optimističnog roditeljstva”, kako bismo kroz savjete relevantnih sugovornika osnažili roditelje da lakše prebrode izazove pred njima. U suradnji sa stručnjacima prokomentirat ćemo aktualne teme s kojima se suočavaju roditelji i djeca, te i na taj način progovoriti o važnosti brige o mentalnom zdravlju”, objasnila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.
Cedevita Škola optimističnog roditeljstva
U istraživanju koje je 2021. godine provela Cedevita, gotovo dvije trećine ispitanika je izjavilo da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka – psihijatara i psihologa. Pokretanjem kampanje “Škola optimističnog roditeljstva” Cedevita je odlučila ohrabriti roditelje na suočavanje s različitim izazovima, a putem nagradnog natječaja koji traje do 30. lipnja 2024., roditelji imaju mogućnost dobiti i besplatno individualno savjetovanje sa psihologicom Gabrijelom Ištuk.
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.