Ako postoji jedna haljina koju će svi fanovi party lookova supermodela devedesetih pamtiti, to je zasigurno takozvana gola haljina Kate Moss. U razdoblju kad su slavne manekenke bile popularne poput rock zvijezda i bad boy glumaca s kojima su hodale, pojavljivanje na zabavama bilo je bitno koliko i hod po pistama, a Britanke Naomi Campbell i Kate Moss bile su na glasu kao najveće partijanerice svoje ere. Na zabavi modne kuće Elite Model Agency pojavile su se spremne za tulum, a 19-godišnja Kate Moss sve je prisutne zasjenila sivom prozirnom haljinom koja je otkrivala baš sve – od crnih tangica do činjenice da je kod kuće namjerno “zaboravila” grudnjak.
Gola haljina Kate Moss stavljena je na prodaju, uz malo razočarenje
Slavna haljina koja ne ostavlja puno mašti stiže iz kolekcije američke dizajnerice Lize Bruce za proljeće 1994., a nakon Kate, prozirne haljine nosile su i Gwyneth Paltrow i Drew Barrymore. Ipak, ovo je ona koju ćemo zauvijek pamtiti.
Jedna sretnica, kojoj prozirna siva haljina dospije u ruke moći će rekreirati ovaj look, koji je na aukciju stavila kuća Kerry Taylor, no haljina stiže uz maaaalo razočaranje.
Naime, oni koji će sudjelovati u aukciji ipak neće dobiti haljinu same Kate Moss nego identičnu haljinu iz iste kolekcije Lize Bruce. Hmmmm, koliko haljina zapravo vrijedi uz spoznaju da Kate Moss u njoj nije partijala?
Aukcijska kuća iz Londona nada se da će dobiti 2000 do 3000 funti na aukciji koja će se održati 14. travnja ove godine.
Reklama za ovaj izložbeni primjerak svakako je odlična.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Nakon što su oduševili publiku još jednom izvedbom kultne predstave Ekvinocijo u sklopu Dubrovačkih ljetnih igara, četvero prijatelja – Goran Višnjić, Zrinka Cvitešić i bračni par Filipović – pronašli su mirnu uličicu starog Dubrovnika kako bi se opustili i nazdravili uspjehu. Pod svjetlom lampica i uz smijeh, večer je tekla u ležernom, mediteranskom ritmu, daleko od pozornice, ali i dalje u središtu pozornosti prolaznika.
Ibiza je sinonim za glamur, luksuzne zabave i iznenađenja – a jedno od njih ovog puta doživio je i Leonardo DiCaprio. Holivudski oskarovac, poznat po svojim legendarnim ulogama i jednako legendarnim ljetnim odmorima, našao se u neobičnoj situaciji kada ga španjolska policija nije prepoznala i zaustavila na ulazu u ekskluzivnu tequila zabavu.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.