Svi su iznenađeni: Zašto Selena Gomez prodaje Rare Beauty?
U moru celebrity kozmetičkih kolekcija, Rare Beauty Selene Gomez jedan je od onih koje hvale baš svi - od obožavatelja do znalaca iz svijeta ljepote. Zašto ga slavna pjevačica prodaje?
27 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Za razliku od brojnih poznatih dama i muškaraca koji su se okušali u svijetu kozmetike, Selena Gomez uspjela je pogoditi ono što današnji kupci zaista žele te na tržištu ponuditi kolekciju koja je istodobno inovativna, djelotvorna, relativno pristupačna i zanimljiva. Teksture proizvoda kozmetičkog brenda slavne pjevačice nahvalili su vizažisti, fanovi i znalci iz modne industrije, koji često naglašavaju kako je zvijezda koja se i sama dugo borila s nesigurnostima uspjela stvoriti liniju s čijom se vizijom baš svi mogu poistovjetiti. Upravo zbog toga mnoge su iznenadile vijesti da Selena Gomez prodaje kozmetičku tvrtku Rare Beauty, kojom je ostvarila uistinu značajan uspjeh.
Selena Gomez prodaje tvrtku koja joj je donijela uspjeh na još jednom polju
Uz nevjerojatne uspjehe na glazbenoj sceni, Selena Gomez godinama je bila jedna od najpopularnijih i najutjecajnijih osoba na Instagramu, a zatim je “svoju moć” dokazala i u svijetu kozmetike, uz brend Rare Beauty koji je lansirala 2020. godine.
Proizvodi tvrtke Rare Beauty lete s polica dućana Sephora diljem svijeta, a brend na Instagramu ima 7.2 milijuna pratitelja.
Zato je mnoge iznenadila vijest o možebitnoj prodaji Selenine tvrtke koju je prvi objavio WWD.
Naime, ugledni portal WWD izvještava da je Selena Gomez angažirala tvrtku Goldman Sachs i Raymond James Investment Bank da joj pomognu u istraživanju potencijalnih prodajnih opcija i provlačenju interesa investitora.
U ovom trenutku brend tek treba započeti službeni proces pripreme za prodaju, ali navodno se razmatra javna ponuda.
Zašto zapravo Selena Gomez prodaje Rare Beauty, odnosno istražuje tu opciju
Na prvu možda zvuči neobično, no znalci iz svijeta kozmetike i financijski stručnjaci tvrde da bi prodaja mogla biti odličan potez za Selenu Gomez te je učiniti novom milijarderkom iz svijeta ljepote.
Naime, šuška se da se Selena nada prodati tvrtku za 2 milijarde dolara, što je kako kaže Business Insider “malo nategnuta procjena”, no milijardu dolara svakako može očekivati.
Velike tvrtke mogle bi s veseljem skočiti na ovu ponudu jer je teško pronaći brend koji se zaista prodaje i koji već ima toliku bazu fanova.
Jedan od najpoznatijih glumaca mlađe generacije novo je zaštitno lice najomiljenijeg muškog parfema na svijetu. Redateljsku palicu ovog puta preuzeo je ni više ni manje nego Martin Scorsese.
U utrci s vremenom i obavezama, kao i zbog svakodnevne borbe protiv stresa, događa se da svojoj koži ne pružamo dovoljno njege koja joj je neophodna kako bi što duže održala mladenački izgled.
Afroditin serum s učinkom botoksa je potpuno zaludio cijelu Adria regiju! Gotovo da nema osobe koja nije čula za Afroditin X LIFTING SHOT Afrodita Professional.
Petnaestogodišnjakinja, koja pomaže svojoj 48-godišnjoj mami u produkciji novog Broadway mjuzikla "The Outsiders", izbacila je "Pitt" iz svog prezimena.
Kate Middleton nastavlja raditi na svojim kraljevskim inicijativama samo nekoliko mjeseci nakon što je objavila da joj je dijagnosticirana neodređena vrsta raka.
Molly Sims je ovaj mjesec dala sjajnu izjavu na naslovnom izdanju Sports Illustrated Swimsuita za 2024. godinu. Iako su je mnogi pohvalili zbog dobrog izgleda u njezinim godinama, manekenka bi voljela promijeniti taj narativ.