Pierpaolo Piccioli se pridružio kući 1999. godine kao dizajner modnih dodataka zajedno s Mariom Graziom Chiuri. Oni su 2008. godine imenovani sukreativnim direktorima, zamijenivši Alessandru Facchinetti, koja je tu ulogu preuzela godinu dana ranije nakon što je osnivač Valentino Garavani otišao u mirovinu. Piccioli je 2016. preuzeo ulogu jedinog kreativnog direktora, nakon Chiurijinog odlaska u Dior.
“Nemaju sve priče početak ili kraj, neke žive kao vječna sadašnjost koja sjaji tako jako da neće proizvesti nikakve sjene”, rekao je Piccioli. „U ovoj sam tvrtki 25 godina, a 25 godina postojim i živim s ljudima koji su istkali ovu prekrasnu priču koja je moja i naša… Hvala g. Valentinu i Giancarlu Giammettiju koji su me blagoslovili svojim povjerenjem, hvala svakoj osobi koja je ovo omogućila na ovaj ili onaj način. Bila je privilegija i čast podijeliti svoje putovanje i svoje snove s vama.”
Pierpaolo Piccioli promijenio Valentino i modni svijet
Pierpaolo Piccioli je odrastao u talijanskom ljetovalištu Nettuno, studirao je književnost na Sveučilištu u Rimu, stažirao u Brunello Cucinelli i nakon diplome pridružio se timu Fendi s Chiuri. Razgovarajući s Lukeom Leitchom u intervjuu 2011. o načinu na koji su on i Chiuri pristupili zadatku vođenja dizajna u Valentinu, Piccioli je rekao: “Zadržavamo jezik, ali mijenjamo stav.” To se isprva pretočilo u kolekcije koje su pooštrile osnovne elemente Valentina, uključujući volane i mašne (da ne spominjemo crvenu), i ubacile nove motive poput Rockstuda. Njegova prva kolekcija u listopadu 2016. nakon što je Chiuri otišla “otkrila je neobuzdani romantizam i fantaziju Picciolijeve jedinstvene vizije”, napisao je Hamish Bowles.
Revija jesen/zima 2024. bila je “crno na crnom manifest za napredak istražen na 63 načina”, napisala je Sarah Mower iz Vogue Runwaya . “U svojoj ljetnoj kolekciji za proljeće 2023. — koja je počela u besprijekornoj bijeloj boji — Pierpaolo Piccioli izrazio je svoj kreativni bijes protiv retrogradne primjedbe premijerke Giorgie Meloni o ženama koje se moraju konzervativno odijevati kako bi izbjegle silovanje. Uslijedila je njegova kolekcija u crnoj boji, proširujući višestruke mogućnosti za žene da pokažu svoja tijela kako god žele, od suknji s rezanim bokovima do prozirne Valentino čipke,” napisao je Mower.
Godine 2012. Valentino je kupio katarski investicijski fond Mayhoola za 700 milijuna eura, piše Reuters. U srpnju 2023. Kering je najavio stjecanje 30 posto udjela u Valentinu za novčanu naknadu od 1,7 milijardi eura. Ugovor uključuje opciju da Kering preuzme ostatak brenda do 2028. Predsjednik Keringa i izvršni direktor François-Henri Pinault opisuje Valentino kao “jedinstvenu talijansku kuću koja je sinonim za ljepotu i eleganciju”. Prihodi Valentina u 2022. godini iznosili su 1,4 milijarde eura.
“Zahvalan sam Pierpaolu za njegovu ulogu kreativnog direktora i za njegovu viziju, predanost i kreativnost koji su doveli Valentino do onoga što danas predstavlja”, rekao je izvršni direktor Valentina Jacopo Venturini.
“Izražavamo našu najdublju zahvalnost Pierpaolu za pisanje važnog poglavlja u povijesti Valentina. Njegov doprinos u proteklih 25 godina ostavit će neizbrisiv trag,” dodao je predsjednik Valentina Rachid Mohamed Rachid.
Dalmatinci - tko ih ne voli? Njihove elegantne točke i šarmantna osobnost čine ih prepoznatljivim simbolom Dalmacije. Inspirirani njihovom ljepotom i elegancijom, odlučili smo stvoriti kolekciju koja će proslaviti sve što oni predstavljaju.
Nova modna kolekcija splitske dizajnerice Jelene Bošnjak naziva „Dalmacija u bijelom snu – Bila Štorija“ inspirirana je arhitekturom, krajolikom i kulturnim nasljeđem Dalmacije poput kamenih kuća, povijesnih građevina, svjetlucavim bijelim plažama, morskom pjenom, ribarskim mrežama, čipkom i svime ostalim što krasi jadransku obalu i tradicionalne kulturno – zavičajne znamenitosti. Bijela boja kao osnovna paleta ima za cilj dočarati čistoću, eleganciju i posebnost dalmatinskog pejzaža.
Nakon punih pet godina, koliko je prošlo otkako je održao svoju posljednju modnu reviju u Rijeci, Juraj Zigman priprema modni spektakl o kojem će se zasigurno pričati danima nakon defilea. Svoju dugoočekivanu kolekciju predstavit će 4. srpnja u hali riječkog Exportdrva, a tek djelić onoga što će činiti njegovu impresivnu modnu priču, sačinjenu od više od 50 total lookova, prikazuju najavne fotografije koje je cijenjeni riječki dizajner i kostimograf snimio u suradnji sa Severinom.
"Fragments of summer" je kolekcija kojom su dizajnerice SEXY PLEXY nakita, Iva Kreković Fleiss i Sara Jurlin Šančić, željele dočarati sve najslađe ljetne momente, kroz fuziju živopisnih boja i maštovitog kombiniranja različitih modela nakita.
Lik Meduze, baš kao što su ga za svoje štitove birali najmoćniji bogovi poput Atene i Zeusa te mnogobrojni drugi mitski junaci, i dalje je posvećen i namijenjen upravo jakim i hrabrim junakinjama i junacima iz naše svakodnevice.
Dalmatinci - tko ih ne voli? Njihove elegantne točke i šarmantna osobnost čine ih prepoznatljivim simbolom Dalmacije. Inspirirani njihovom ljepotom i elegancijom, odlučili smo stvoriti kolekciju koja će proslaviti sve što oni predstavljaju.
Nova modna kolekcija splitske dizajnerice Jelene Bošnjak naziva „Dalmacija u bijelom snu – Bila Štorija“ inspirirana je arhitekturom, krajolikom i kulturnim nasljeđem Dalmacije poput kamenih kuća, povijesnih građevina, svjetlucavim bijelim plažama, morskom pjenom, ribarskim mrežama, čipkom i svime ostalim što krasi jadransku obalu i tradicionalne kulturno – zavičajne znamenitosti. Bijela boja kao osnovna paleta ima za cilj dočarati čistoću, eleganciju i posebnost dalmatinskog pejzaža.