“Skupljala je prašinu”: Zašto je kozmetika Jennifer Lopez povučena iz Sephore?
Prvo dokumentarac pa povlačenje proizvoda... Jennifer Lopez ovih se dana suočava s brojnim negativnim kritikama.
25 ožujka 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini se da u svijetu kozmetike zaista nije lako uspjeti, čak ni ako u svoju liniju uložiš mnogo novca, pa čak ni ako se zoveš Jennifer Lopez. Ono u čemu su uspjele Kylie Jenner i Jessica Alba nije uspjelo mnogim njihovim kolegicama koje su izbacile svoje kozmetičke linije, a čini se da se pompozno najavljene kreme same J.Lo nisu dojmile publike iz beauty svijeta koja traži – autentičnost. Kozmetika Jennifer Lopez povučena je s polica Sephore nedugo nakon što je na njih sletjela, izvještavaju strani mediji, a insajderi kažu da je u prodavaonicama samo “skupljala prašinu”.
Što se točno dogodilo?
Kozmetika Jennifer Lopez više se ne može kupiti u fizičkim trgovinama Sephore
Svaki proizvođač kozmetike zna da je veliki uspjeh ući u trgovinu Sephora koja se ističe kao trendseter kad su make up i njega kože u pitanju, a u čije prodavaonice diljem svijeta svakodnevno zalaze mase koje zaista žele kupiti kozmetiku.
Kozmetika Jennifer Lopez uklonjena je s polica fizičkih trgovina Sephore, no još se može kupiti u internet trgovini Sephore te na službenoj stranici JLo Beauty.
U čemu je Jennifer Lopez pogriješila?
“Čini se da je Jennifer Lopez odlučila targetirati zreliju publiku što se vjerojatno kosi s onime što želi mlađa publika koja kupuje u Sephori”, iscurilo je iz slavne trgovine.
Uz to, kozmetika Jennifer Lopez na društvenim je mrežama proglašena neautentičnom
Svi znamo da društvene mreže danas oblikuju mišljenja. Loši komentari sigurno nisu pomogli Jennifer u osvajanju tržišta.
Njezini proizvodi proglašeni su preskupima i pretencioznima, a fanove najviše ljuti to što ne vjeruju da Jennifer Lopez zaista koristi proizvode koje reklamira.
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Noć je trenutak koji pripada samo nama, čaroban trenutak predaha od užurbanog života, put kojim dopuštamo sebi da se prepustimo snovima i doživimo potpuno ispunjenje. Neke noći su tako vesele da se protegnu u jutro i postanu utjelovljenje slobode i neovisnosti, dok druge, pod nepoznatim nebom, bivaju skraćene zbog vremenske razlike. Bez obzira možemo li u potpunosti iskoristiti ove sate koji se čine suspendiranima u vremenu, SUBLIMAGE L’Extrait de Nuit u svojoj bočici nosi noćno putovanje koje nas vodi do dalekih krajeva svijeta i do najčudesnijeg odredišta – unutarnjeg ja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.