Na početku nove skijaške sezone Atomic je okupio ljubitelje skijanja i sporta na druženju sa svojom zvijezdom, Zrinkom Ljutić, svjetskom prvakinjom u slalomu u Intersport trgovini u Arena Centru u Zagrebu.
Zrinka Ljutić najavila je nadolazeću sezonu, družila se s posjetiteljima i govorila o pripremama i planovima za novu skijašku sezonu. Događanje je okupljenima omogućilo da upoznaju sportsku zvijezdu, čuju njezine priče iz svijeta vrhunskog skijanja te dobiju savjete kako se pravilno pripremiti za skijaške avanture.
Uvijek mi je posebno drago družiti se sa svima koji dijele ljubav prema skijanju. Ta atmosfera podsjeti me zašto sam uopće počela s ovim sportom. Atomic je moj dugogodišnji partner i njihova mi oprema daje sigurnost i povjerenje da mogu dati svoj maksimum.Veselim se i spremna sam za nove utrke. – izjavila je tim povodom Zrinka Ljutić.
Za zimu 2025./26. Atomic donosi kolekciju koja spaja inovativne tehnologije i dizajn s fokusom na performanse. Od vrhunskih skija i pancerica do naprednih sustava zaštite i prilagodbe pristajanja, novi proizvodi nude funkcionalnost i udobnost za skijaše svih razina i disciplina.
U novoj se kolekciji ističu skije Redster S9 Revoshock S opremljene tehnologijama skija Svjetskog kupa, dok svestran model za rekreativce Maverick 84 LT nudi stabilnost i jednostavno manevriranje. Tu su i vrhunske ženske skije Cloud Q LTD LT, Hawx Prime 120 S BOA pancerice, Four Pro M i L HD skijaške naočale, te Revent AMID kaciga za naprednu zaštitu.
Nova Atomic kolekcija dostupna je u Intersport trgovinama, a dolazak Zrinke Ljutić dodatno je potvrdio da je Intersport vodeća destinacija za skijaše i pouzdan partner najjačih skijaških brendova.
Intersport je oduvijek posvećen razvoju zimskih sportova, posebno skijanja. Zato imamo velik asortiman u tom segmentu. Ponudu za skijanje imamo zastupljenu u deset najvećih trgovina u Hrvatskoj, a putem webshopa dostupna je svakom kupcu u svakom gradu u Hrvatskoj. – izjavila je Tamara Grgić Erdeljac, direktorica Intersport Hrvatska.
Tijekom događanja posjetitelji su imali prilike sudjelovati u Atomic Ski Challengeu, interaktivnom izazovu na PlayStationu te pokušati pobijediti Zrinkin rezultat i osvojiti nagrade. Na dan predstavljanja, u svojoj poslovnici u Arena centru u Zagrebu Intersport je pripremio 20 % popusta na Atomic asortiman.
Početak nove sezone skijanja je sada službeno otvoren. Atomic i Intersport pozivaju sve ljubitelje zimskih sportova da novu sezonu započnu vrhunskom opremom i inspiracijom najbolje slalomašice svijeta.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
U svijetu ljepote postoje brendovi, postoje institucije – i postoji Dr. Irena Eris. Ime koje nadilazi trendove, sezonske kolekcije i površne slogane, jer njegovi temelji nisu izgrađeni na prolaznim estetikama, već na znanosti. Svaka formula, svaki proizvod i svaki tretman nose u sebi predanost istraživanju, preciznost farmaceutskog pristupa i istinsku želju da koži pruže više od obične njege. Dolazak brenda Dr. Irena Eris u Hrvatsku, u partnerstvu s Martimexom, ne označava samo još jednu beauty suradnju – on označava trenutak kada luksuz postaje iskustvo koje se vidi, osjeća i doživljava na najdubljoj razini.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.