Najšarenije jutro u gradu: zavirite u čarobnu ‘Zootropolu 2’
Nedjeljno je jutro u Kaptol Boutique Cinemu započelo u sasvim drugom ritmu – onom Disneyjeve čarolije koja, kao po nekom tihom dogovoru, istovremeno osvaja i velike i male. Dugoočekivana premijera filma Zootropola 2 pretvorila je gradski centar u najveseliju točku Zagreba, a šareni prizori obitelji, djece i poznatih lica u ulaznom foyeru stvorili su atmosferu koja je više nalikovala na ulazak u animirani svijet nego u kino dvoranu.
Već na samom ulasku u prostor, goste je dočekala eksplozija boja, tekstura i detalja koje bi i sam Disney potpisao. Posebno osmišljeni foto-kutak, miris svježih slastica i kreativne stanice nadahnute četvrtima Zootropole bili su savršen uvod u jutro osmišljeno kao mala posveta mašti. Najmlađi posjetitelji ozbiljno su shvatili svoje uloge: rješavali su simpatične zadatke poput pravih malih novaka u policijskoj postaji Ive Hoplić i Nikole Divljana, vodećeg dvojca ovog nastavka. U svakom kutu čekalo je neko iznenađenje, svaka aktivacija svoj mali svijet – i zapravo, sve je već tada bilo jasno: ovo nije bila samo filmska premijera, nego iskustvo.
U publici su se našla brojna poznata lica – od Dubravke Švegar, Ide Prester i Lucije Lugomer, do obitelji Maria Petrekovića, Mirne Maras Batinić, Natali Rade, Patrika Kovjanića i Vlaha Arbulića. S njima su se družili i brojni glumci iz hrvatske sinkronizacije, čija je prisutnost dodatno razveselila djecu. Filip Riđički, Filip Juričić, Gloria Dubelj, Iva Šimić Šakoronja, Vanda Winter i Ana Ćapalija Drobac sa smiješkom su potpisivali programe i razgovarali s malim fanovima koji su ih prepoznali po glasovima.
A kada su se svjetla prigušila, nastala je ona posebna tišina koju samo Disney može iznuditi – tišina očekivanja. Zootropola 2 donosi potpuno novu priču koja ponovno spaja ono najvažnije: humor, toplinu, prijateljstvo i ideju da su naše različitosti najveći dar. Ovoga puta Iva Hoplić i Nikola Divljan suočeni su s najzahtjevnijim slučajem dosad, dok gradski život naglavačke preokreće Geri Z. Zmijac. Iza kulisa živopisnih ulica krije se niz dosad neotkrivenih četvrti koje gledatelje vode dublje u srce metropole, ali i u izazove koji testiraju povjerenje i hrabrost glavnih junaka.
Animacija je još raskošnija, dinamika još brža, a humor još britkiji – no ipak, najljepši osjećaj nakon odjavne špice ostaje isti kao i uvijek: ona topla, prepoznatljiva Disneyjeva poruka da svatko od nas, bez obzira na vrstu, veličinu ili boju, ima svoje mjesto i svoj san. Zootropola 2 nije samo nastavak, nego pravo slavlje kreativnosti.
Za sve koji žele iskusiti ovu šarenu avanturu na veliki ekran, film je dostupan u IMAX, ScreenX, 4DX, 3D i 2D formatima, sinkronizirano ili u originalu – u distribuciji Blitz filma.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.