Nadomak Zagreba nalazi se najveći trgovački centar u Hrvatskoj,Westgate City, koji nudi pregršt modnih brendova gdje svatko može pronaći nešto po svojem ukusu: Reserved, Varteks, C&A, Mango, Mohito, Terranova, House, Cropp, Galileo, H&M i mnogi drugi, a tu se nalazi i jedina trgovina u Hrvatskoj – HalfPrice. HalfPrice trgovina donosi sasvim novi koncept s ponudom širokog asortimana proizvoda i vrhunskih brendova, a ono najvažnije, sve to po vrlo atraktivnim cijenama.
Sigurni smo da svi roditelji već znaju da su tu i neizostavne trgovine velikih formata za mališane kao što su: Baby Center,Dječji svijet,Froddo, next i još mnogo drugih.
U Westgateu ćete pronaći baš sve, a izbor trgovina i popratnog sadržaja više je nego odličan.
Outfiti za toplije dane polako se vraćaju u naše ormare, a s tim i novi modni trendovi, odjevni komadi, modni dodaci, krojevi i siluete ali i boje i uzorci koje ćemo obožavati. Nove kolekcije ostaju vjerne favoritima kada je riječ o modelima, no palete boja i materijali donose tople i vibrantne nijanse koje će obogatiti dane pred nama. Kako biste se pripremili i spremno dočekali lijepe dane predlažemo posjet brojnim modnim trgovinama u Westgate Cityju.
Ne smijemo ni zaboraviti na vrhunsku ponuda trgovina namještajem i s asortimanom za uređenje doma na više od 25.000 kvadrata. Westgate Home, interior cluster u sklopu centra, jedinstvena je i najveća ponuda trgovina za uređenje doma na jednom mjestu. Na jednom mjestu prisutno je čak 30ak trgovina za uređenje doma, a kao što su primjerice Möbel Land, Prima, Doğtaş Exclusive, Interijeri Zadro, Aledo, Namještaj Intermod, Jysk i mnogi drugi.
Djeca su pravo blago, no ponekad i roditelji trebaju minutu za sebe. Napokon mame i tate mogu uzeti dugo očekivani predah za pročitati knjigu, popiti kavu s prijateljima ili – odraditi shopping jer se u sklopu Westgateanalazi najveća igraonica za djecu – Family Park. Trampolini, vulkani, mini-karting, napuhanci, 4d simulatori, PlayStation zona i još svakojaka čudesa oduševit će apsolutno svakog klinca ili klincezu. Za klince do 5 godina tu je i preuređena mala igraonica gdje ih čeka još veći prostor u kojem se mogu igrati uz pratnju odraslih, unapređivati svoje motoričke i društvene vještine na raznovrsnim penjalicama, toboganu, tunelu i bazenu s lopticama.
Nakon dobrog shoppinga treba nešto i pojesti, a Westgate ima prave, pravcate restorane…na jednom mjestu vas čekaju Batak,Family Restaurant,Maxi Grill i mnogi drugi…. gdje možete pojesti savršeni burger, čušpajz, ćevape, tjesteninu ili nešto po svojem izboru. Naravno, tu su i odlični kafići koji nude pregršt toplih i hladnih pića za pravo osvježenje i odmor nakon dugog dana. Brzo, fino i pristupačno savršen je završetak svakog shoppinga. Vidimo se u Westgateu!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.