HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Zlatni kamiončić ovih dana postaje pokretna oaza dobrog raspoloženja i autentičnog užitka. Putuje kroz grad, parkira se na omiljenim zagrebačkim punktovima i donosi besplatnu dozu pivskog osvježenja – baš tamo gdje najviše prija. Ideja je jednostavna, a efekt snažan: podsjetiti nas da su najbolji trenuci često oni najjednostavniji – hladno pivo, dobar beat i osjećaj da smo baš tu gdje trebamo biti.

„Zlatni Pan obogaćuje ono što vrijedi – druženja, predah i dobru atmosferu. Zato ovih dana idemo tamo gdje ljudi vole stati, popiti pivo i reći: ‘E ovo mi je trebalo, to te ja pitam’“, kaže Iva Deak, brand managerica iz Pana. I doista – Pan zna gdje treba biti i zna kako usrećiti.

Ako ste propustili prvu zlatnu stanicu, ne brinite – još tri lokacije čekaju:

  • 7.6. – Bundek, od 10:00 do 15:00 h,

  • 12.6. – City Center One West, od 13:00 do 20:00 h,

  • 14.6. – Jarun, od 10:00 do 15:00 h.

Svaka lokacija pretvorit će se u mini-festival uživanja, uz glazbu, opuštenu atmosferu i hladni Pan koji se besplatno dijeli uz osmijehe i prijateljske čavrljanja. Bez pompe, bez stresa – samo zlatni trenutak na pravom mjestu.

Zlatni kamiončić dio je kampanje „Što je dobro, Zlatnog vrijedi“, koja slavi male životne rituale koji nas pune i povezuju. Jer sreća ne dolazi uvijek s velikim planovima – ponekad je dovoljna samo pauza s prijateljima i gutljaj nečeg što osvježava i tijelo i duh.

I dok Pan nastavlja svoje putovanje kroz Zagreb, vi ne propustite priliku stati, nazdraviti i osjetiti što znači živjeti zlatne trenutke – ovdje, sada, s čašom Pana u ruci.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025