ZIAJA i The Socialized Club blistali uz Lanu Klinogor Mihić, Ivana Šarića, Hanu Hadžiavdagić Tabaković i najpoznatije influencere na ekskluzivnoj gala večeri ‘Shine Together’
U prostoru Rougemarin Bar&Ton protekle je večeri vladala prava gužva ZIAJA i The Socialized Club okupili su najutjecajnije domaće influencere na glamuroznoj gala večeri “Shine Together”, povodom 15. obljetnice Ziaja brenda u Hrvatskoj i prvog službenog domjenka The Socialized Cluba.
Večer je započela uz čarobne tonove violine, dok su gosti uživali u elegantnom i sofisticiranom ambijentu. Među brojnim uzvanicima bili su Ivan Šarić, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Lana Klingor Mihić, Jelena Perić, Martina Hadžić, Niko Čuturić, Martina Boščić, Nika Pavičić, Marco Cuccurin i Brita Bobetić, čime su dodatno podigli ekskluzivnost događanja.
Poseban trenutak večeri bilo je predstavljanje pet luksuznih slastica inspiriranih najpoznatijim Ziaja proizvodima – deserti su osvojili sve prisutne i izazvali pravu eru oduševljenja na društvenim mrežama.
The Socialized Club, koji trenutno okuplja impresivnih 515 influencera iz cijele Hrvatske, otkrio je i planove za širenje platforme na regionalno tržište početkom 2026. godine. To samo potvrđuje njegovu ulogu u povezivanju digitalnih kreatora i premium ugostiteljskih objekata.
Kako je večer odmicala, glazba uživo i ritmovi bubnjeva spontano su potaknuli goste na ples, a elegantna gala večera pretvorila se u pravu proslavu zajedništva i zabave.
Događanje “Shine Together” još jednom je pokazalo zašto je Ziaja 15 godina omiljeni beauty brand u Hrvatskoj, dok The Socialized Club potvrđuje status vodeće influencer platforme koja spaja kreativce, trendsetere i lifestyle zajednicu.
Photo wall: Luka Lajić Prostor/atmosfera: Matia Malenica Video: Luka Križanac
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.