ZIAJA i The Socialized Club blistali uz Lanu Klingor Mihić, Ivana Šarića, Hanu Hadžiavdagić Tabaković i najpoznatije influencere na ekskluzivnoj gala večeri ‘Shine Together’
U prostoru Rougemarin Bar&Ton protekle je večeri vladala prava gužva. ZIAJA i The Socialized Club okupili su najutjecajnije domaće influencere na glamuroznoj gala večeri “Shine Together”, u povodu 15. obljetnice Ziaja brenda u Hrvatskoj i prvog službenog domjenka The Socialized Cluba.
Večer je započela uz čarobne tonove violine, dok su gosti uživali u elegantnom i sofisticiranom ambijentu. Među brojnim uzvanicima bili su Ivan Šarić, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Lana Klingor Mihić, Jelena Perić, Martina Hadžić, Niko Čuturić, Martina Boščić, Nika Pavičić, Marco Cuccurin i Brita Bobetić, koji su dodatno podigli ekskluzivnost događanja.
Poseban trenutak večeri bilo je predstavljanje pet luksuznih slastica inspiriranih najpoznatijim Ziaja proizvodima – deserti su osvojili sve prisutne i izazvali pravu eru oduševljenja na društvenim mrežama.
The Socialized Club, koji trenutno okuplja impresivnih 515 influencera iz cijele Hrvatske, otkrio je i planove za širenje platforme na regionalno tržište početkom 2026. godine. To potvrđuje njegovu ulogu u povezivanju digitalnih kreatora i premium ugostiteljskih objekata.
Kako je večer odmicala, glazba uživo i ritmovi bubnjeva spontano su potaknuli goste na ples, a elegantna gala večera pretvorila se u pravu proslavu zajedništva i zabave.
Događanje “Shine Together” još jednom je pokazalo zašto je Ziaja 15 godina omiljeni beauty brand u Hrvatskoj, dok The Socialized Club potvrđuje status vodeće influencer platforme koja spaja kreativce, trendsetere i lifestyle zajednicu.
Photo wall: Luka Lajić Prostor/atmosfera: Matia Malenica Video: Luka Križanac
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.