Kultni zagrebački klub SAX! sada već tradicionalno jednom mjesečno ugošćuje popularni talk show„Ženska priča“, kojeg vodi spisateljica i voditeljica Marijana Perinić. Uvijek zanimljive, aktualne i svevremenske teme i izvrsni sugovornici privlače brojne goste, stoga ne čudi da je SAX! i sinoć bio popunjen do posljednjeg mjesta. Razlog tome su gostovanja Elle Dvornik, Leone Paraminski i Duška Ćurlića, s kojima je Marijana Perinić razgovarala o životu s kćerima. Iza „Ženske priče“ stoji jedna topla, ljudska priča: sav prihod od ulaznica donira se Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna, zbog čega rasprodan SAX! ima još veću težinu.
Ženska priča ugostila i ovog puta osobe iz javnog života
Ono što je zajedničko Elli, Leoni i Dušku jest činjenica imaju kćeri te je svatko od njih podijelio svoje iskustvo. Ella je otkrila kako je uvijek mislila da će biti mama sinova, međutim, sada nakon dvije kćeri, ne može zamisliti da je majka dječaka. Duško Ćurlić nadovezao se na Ellu i rekao kako je biti otac kćerima najveće bogatstvo. Također, često se susretao s malograđanskim upitima priželjkuje li sina, što mu je izrazito smetalo. Ella i Leona progovorile su i o porodu. Dok je Ella svoju prvu kćer rodila u svojim dvadesetima, Leona je rodila u 42. godini te su i jedna i druga istaknule prednosti i nedostatke svojih situacija. Dok je Ella fizički bila spremna, trebalo joj je vremena da prihvati činjenicu da će postati majka. S druge strane, Leona je mentalno bila spremna i silno je iščekivala svoju djevojčicu, međutim sam porod dosta ju je iscrpio. Leona se nadovezala na svoj život u Americi i istaknula kako svoju kćer Liv neće odgajati onako kako to rade Amerikanci. Veoma zanimljivo pitanje došlo je iz publike: kako se djeca gostiju nose s činjenicom da su im roditelji poznate osobe. Duško je otkrio kako je on izabrao baviti se javnim poslom, a ne njegova obitelj te da je čvrsto odlučio nikada ne eksponirati svoje kćeri i suprugu. Ella je otkrila kako je nju, kao dijete slavnog Dina Dvornika, to iskustvo osnažilo, unatoč tome što je bilo i neugodnih situacija i komentara. Smatra kako djeci treba priuštiti privatnost i slobodu, bez obzira na njenu profesiju.
Boje li se puberteta, kako odgajati djecu u današnjem svijetu, koje svoje osobine primjećuju kod kćeri i još mnogo toga otkrili su fantastični gosti u još jednom izdanju Ženske priče.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.