Žena koja mijenja pravila igre: kako je Nuša Korotaj postala simbol novog turizma u Hrvatskoj
U svijetu u kojem se brojke često stavljaju ispred ljudi, Nuša Korotaj izgradila je sasvim drukčiji put. Kao glavna izvršna direktorica Termi Sveti Martin, postala je jedno od najprepoznatljivijih lica kontinentalnog turizma, a međunarodno priznanje Stvaratelji za stoljeća samo je potvrdilo ono što mnogi već znaju – da je riječ o ženi koja mijenja način na koji razumijemo turizam, liderstvo i uspjeh.
Svoj profesionalni put započela je vrlo rano, vođena idejom da menadžment ne mora biti stroga hijerarhija, nego prostor u kojem rastu ljudi, ideje i zajednice. Upravo ta filozofija dovela ju je do toga da od Termi Sveti Martin stvori prvu europsku destinaciju temeljenu na konceptu Healthnessa, koji povezuje zdravlje, održivost i svjesno življenje. U njezinu viziju utkano je razumijevanje suvremenog gosta, koji više ne traži samo odmor, već smisleni bijeg – mjesto na kojem se vraća sebi, prirodi i ritmu koji ne traži više nego što može dati.
Liderstvo koje diše ljudskost i održivost
Kada govori o svom timu, Nuša Korotaj uvijek ističe ljude prije rezultata. U njezinu pristupu vođenju nema mjesta za rigidne strukture, nego za razumijevanje, fleksibilnost i povjerenje. U Termama Sveti Martin uvela je praksu fleksibilnog radnog vremena, digitalizirala interne procese i potaknula stvaranje radnog okruženja u kojem se svatko osjeća dijelom cjeline. Pod njezinim vodstvom uvedena je i sveobuhvatna ESG strategija, kojom resort sustavno promiče održivost – od smanjenja potrošnje energije i vode do potpune eliminacije jednokratne plastike.
Zahvaljujući toj viziji, Terme su postale prvi hotel u Hrvatskoj s EU Ecolabel certifikatom, dobitnik priznanja Green Key i kandidat za EMAS certifikat – najviši europski standard u upravljanju okolišem. No, ono što ih čini posebnima nije samo impresivna dokumentacija, nego osjećaj zajedništva i poštovanja koji se osjeća u svakom dijelu resorta. Sve je to rezultat njezina dubokog razumijevanja da je održivost više od trenda – to je način života koji traži i poslovnu i osobnu dosljednost.
Njezin utjecaj prelazi granice turizma. Kao liderica nove generacije, postala je simbol onoga što se danas naziva održivi turizam u Hrvatskoj – model koji povezuje profit s odgovornošću, a uspjeh s empatijom. U suradnji s lokalnim OPG-ovima, školama i kulturnim udrugama, razvija projekte koji pokazuju da razvoj destinacije ne znači uništavanje njezine autentičnosti, već njezino osnaživanje.
Nagrada Stvaratelji za stoljeća stoga je više od priznanja za uspjeh. Ona je potvrda da se dosljednošću, znanjem i povjerenjem može promijeniti čitava industrija. I da je ponekad dovoljno da jedna žena – svojom mirnom upornošću – dokaže da poduzetništvo može imati srce, a turizam dušu.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.