HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svjesni svog utjecaja na okoliš, Pepco je još jednom demonstrirao svoju predanost očuvanju okoliša kroz aktivno sudjelovanje u inicijativi pošumljavanja koja uključuje edukacije za djecu i mlade. Na taj način poduzeli su korake za smanjenje ekološkog problema ugljičnog otiska, koji ozbiljno ugrožava ekosustav i prirodnu ravnotežu naše planete.

U četvrtak, 18. travnja, zaposlenici Pepca udružili su snage s učenicima III. Gimnazije Zagreb kako bi pošumili područje Perjasice u blizini Karlovca. Sudjelovanjem u inicijativi “CO2MPENSATING BY PLANTING“, šumska površina Hrvatske obogaćena je s novih 7000 stabala, čime je ukupan doprinos Pepca dosegao 10 000 stabala zasađenih diljem zemlje. Ova akcija nije samo doprinijela smanjenju ugljičnog otiska već je i pružila priliku mladima da nauče o važnosti očuvanja okoliša kroz praktično djelovanje.

Kao jedan od vodećih europskih lanaca trgovine, Pepco se ističe svojom željom da bude nositelj pozitivnih promjena. Svjesni važnosti za sadašnje i buduće generacije, kompanija aktivno sudjeluje u projektima društveno odgovornog poslovanja, surađujući s raznolikom mrežom partnera. Osim dosadašnjeg fokusa na obrazovanje i izjednačavanje životnih prilika djece, Pepco kroz ovu kampanju proširuje svoje djelovanje i na zaštitu okoliša, posebice kroz ekološke programe usmjerene na mlade.

„Co2mpensating by planting“ program pošumljavanja predstavlja važan korak u očuvanju okoliša. Uz smanjenje emisije CO2 i proizvodnju kisika, ovaj program direktno doprinosi poboljšanju kvalitete života lokalne zajednice. Ova inicijativa svoje djelovanje provodi kroz programe dobrovoljnog pošumljavanja koji uključuju edukacije djece i mladih aktivnim učenjem i praktičnim djelovanjem kroz volontiranje. Kroz njega, mladi također imaju priliku naučiti o važnosti šuma za ekosustav, smanjenju emisije CO2 te održivom životu. Za razliku od ostalih programa pošumljavanja, sudionici imaju priliku osobno posaditi stabla i tako direktno doprinijeti obnavljanju šuma stvarajući osjećaj osobnog angažmana i povezanosti s projektom očuvanja okoliša.

„Prepoznajemo važnost suradnje s nevladinim organizacijama kako bismo stvorili održiviju budućnost i pravednije društvo. Kao kompanija, surađujemo s brojnim organizacijama kako bismo kroz našu ESG strategiju pružili bolje proizvode za jače društvo u zelenijem okolišu.“ istaknula je Lina Komar Piršljin, Brand Communication Specialist Adria regije.

Brzi rast i širenje poslovanja za Pepco znače i povećanu svijest o njihovom utjecaju na okoliš. Kroz niz aktivnosti u području održivog razvoja, Pepco provodi strategiju koja obuhvaća sva ESG područja. 

„Cilj kompanije je smanjiti ekološki otisak tako što nudimo kupcima sve veći asortiman održivijih proizvoda, ali i uključujemo zaposlenike u aktivnosti za dobrobit lokalne zajednice te podržavamo osobni razvoj djece i mladih. Zbog toga se ‘Co2mpensating by planting’ program idealno uklopio u Pepco ESR strategiju.“ izjavila je Martina Vicić, Regional Marketing Manager Adria regije.

Pepco nastavlja svoju posvećenost održivom razvoju i zaštiti okoliša i edukaciji djece i mladih te se raduje budućim inicijativama koje će doprinijeti boljoj sutrašnjici za sve nas.

Pepco grupa

Pepco grupa osnovana je 2015. godine i sastoji se od istaknutih maloprodajnih lanaca, točnije Pepca, Dealza i Poundlanda, koji surađuju s PGS-om – globalnim dobavljačem. Pepco grupa sada ima preko 4800 trgovina u 20 zemalja, zapošljavajući oko 47 000 osoba.

Pepco

Pepco, takozvani trgovac vrijednosti, najbrže rastući je europski lanac maloprodaje koji nudi odjeću za cijelu obitelj i kućanske potrepštine po vrlo atraktivnim cijenama. Nakon gotovo 20 godina neprekidnog razvoja, trgovine Pepco posjećuju kupci koji obavljaju 30 milijuna transakcija mjesečno. Kompanija sa sjedištem u Poznanju zapošljava preko 31 000 zaposlenika u 18 zemalja diljem Europe i ima mrežu s preko 3600 trgovina.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025