Top pokloni za nju i njega: Calvin Klein hitovi!
Pronađite savršene poklone za blagdane s Calvin Klein asesoarima, jaknama, trapericama i više. Elegancija, kvaliteta i funkcionalnost u jednom!
16 siječnja 2025
Sadnjom 10 000 stabala, Pepco potiče aktivno sudjelovanje i obrazovanje mladih o ekološkoj odgovornosti.
Svjesni svog utjecaja na okoliš, Pepco je još jednom demonstrirao svoju predanost očuvanju okoliša kroz aktivno sudjelovanje u inicijativi pošumljavanja koja uključuje edukacije za djecu i mlade. Na taj način poduzeli su korake za smanjenje ekološkog problema ugljičnog otiska, koji ozbiljno ugrožava ekosustav i prirodnu ravnotežu naše planete.
U četvrtak, 18. travnja, zaposlenici Pepca udružili su snage s učenicima III. Gimnazije Zagreb kako bi pošumili područje Perjasice u blizini Karlovca. Sudjelovanjem u inicijativi “CO2MPENSATING BY PLANTING“, šumska površina Hrvatske obogaćena je s novih 7000 stabala, čime je ukupan doprinos Pepca dosegao 10 000 stabala zasađenih diljem zemlje. Ova akcija nije samo doprinijela smanjenju ugljičnog otiska već je i pružila priliku mladima da nauče o važnosti očuvanja okoliša kroz praktično djelovanje.
Kao jedan od vodećih europskih lanaca trgovine, Pepco se ističe svojom željom da bude nositelj pozitivnih promjena. Svjesni važnosti za sadašnje i buduće generacije, kompanija aktivno sudjeluje u projektima društveno odgovornog poslovanja, surađujući s raznolikom mrežom partnera. Osim dosadašnjeg fokusa na obrazovanje i izjednačavanje životnih prilika djece, Pepco kroz ovu kampanju proširuje svoje djelovanje i na zaštitu okoliša, posebice kroz ekološke programe usmjerene na mlade.
„Co2mpensating by planting“ program pošumljavanja predstavlja važan korak u očuvanju okoliša. Uz smanjenje emisije CO2 i proizvodnju kisika, ovaj program direktno doprinosi poboljšanju kvalitete života lokalne zajednice. Ova inicijativa svoje djelovanje provodi kroz programe dobrovoljnog pošumljavanja koji uključuju edukacije djece i mladih aktivnim učenjem i praktičnim djelovanjem kroz volontiranje. Kroz njega, mladi također imaju priliku naučiti o važnosti šuma za ekosustav, smanjenju emisije CO2 te održivom životu. Za razliku od ostalih programa pošumljavanja, sudionici imaju priliku osobno posaditi stabla i tako direktno doprinijeti obnavljanju šuma stvarajući osjećaj osobnog angažmana i povezanosti s projektom očuvanja okoliša.
„Prepoznajemo važnost suradnje s nevladinim organizacijama kako bismo stvorili održiviju budućnost i pravednije društvo. Kao kompanija, surađujemo s brojnim organizacijama kako bismo kroz našu ESG strategiju pružili bolje proizvode za jače društvo u zelenijem okolišu.“ istaknula je Lina Komar Piršljin, Brand Communication Specialist Adria regije.
Brzi rast i širenje poslovanja za Pepco znače i povećanu svijest o njihovom utjecaju na okoliš. Kroz niz aktivnosti u području održivog razvoja, Pepco provodi strategiju koja obuhvaća sva ESG područja.
„Cilj kompanije je smanjiti ekološki otisak tako što nudimo kupcima sve veći asortiman održivijih proizvoda, ali i uključujemo zaposlenike u aktivnosti za dobrobit lokalne zajednice te podržavamo osobni razvoj djece i mladih. Zbog toga se ‘Co2mpensating by planting’ program idealno uklopio u Pepco ESR strategiju.“ izjavila je Martina Vicić, Regional Marketing Manager Adria regije.
Pepco nastavlja svoju posvećenost održivom razvoju i zaštiti okoliša i edukaciji djece i mladih te se raduje budućim inicijativama koje će doprinijeti boljoj sutrašnjici za sve nas.
Pepco grupa osnovana je 2015. godine i sastoji se od istaknutih maloprodajnih lanaca, točnije Pepca, Dealza i Poundlanda, koji surađuju s PGS-om – globalnim dobavljačem. Pepco grupa sada ima preko 4800 trgovina u 20 zemalja, zapošljavajući oko 47 000 osoba.
Pepco, takozvani trgovac vrijednosti, najbrže rastući je europski lanac maloprodaje koji nudi odjeću za cijelu obitelj i kućanske potrepštine po vrlo atraktivnim cijenama. Nakon gotovo 20 godina neprekidnog razvoja, trgovine Pepco posjećuju kupci koji obavljaju 30 milijuna transakcija mjesečno. Kompanija sa sjedištem u Poznanju zapošljava preko 31 000 zaposlenika u 18 zemalja diljem Europe i ima mrežu s preko 3600 trgovina.
Legendarni umirovljeni voditelj i komičar posvetio se pomaganju svojim sugrađanima pogođenima požarima.
18 siječnja 2025
Prevaranti su čak generirali glumčeve slike uz pomoć AI-ja kako bi "dokazali" da su on.
18 siječnja 2025
Slavni glumac u novom će filmu utjeloviti dva različita mafijaša.
18 siječnja 2025
Požar još uvijek hara Los Angelesom.
18 siječnja 2025
Nakon što je ukinuo fact checkere, Mark Zuckerberg ponovno udara.
18 siječnja 2025