Zagrebačka adresa koja spaja arhitekturu, umjetnost i dobar koktel
Stellar Boutique Modules, najnoviji hotel brenda Maistra City Vibes, krajem prošlog tjedna je predstavljen javnosti. Jedinstveni konceptualni hotel iza kojeg stoji Maistra Hospitality Group, u suradnji s arhitektonskim Studijem UP i multimedijalnim umjetnikom Silvijem Vujičićem, krasi unikatan interijer, kojega uz bar, prate i mali skriveni vrt te ekskluzivni rooftop. Otvorenje urbane oaze u Vlaškoj ulici u centru grada obogatio je i nastup najpoznatijeg electro-pop banda Nipplepeople, koji su rasplesali sve okupljene.
Stellar Boutique Modules, s 48 moderno opremljenih soba i modula inspiriranih svemirom, novi je dodatak zagrebačkoj hotelijerskoj sceni.Sobe nude kompletno iskustvo personaliziranog boravka. U prizemlju hotela nalazi se bar Restaurora Barealis, koji će privlačiti, kako goste hotela, tako i sve one željne dobre atmosfere uz ukusne zalogaje i koktele.
„Otvorenje Stellar Boutique Modules nije samo predstavljanje novog hotela, već doprinos redizajniranju suvremenog identiteta Zagreba kao metropole koja živi urbanu kulturu i arhitektonske inovacije. Ovim projektom želimo povezati dizajn, umjetnost i svakodnevicu, stvarajući prostor koji istovremeno odgovara na potrebe današnjih putnika i lokalne zajednice. Zagreb je grad s velikim potencijalom, ne samo u turističkom, već i u kreativnom smislu, i drago nam je što smo u prilici aktivno sudjelovati u njegovoj transformaciji. Stellar se savršeno uklapa u naš Maistra City Vibes brend, koji je autentičan, urban i nudi sadržaje za goste ali i Zagrepčane“, istaknuo je Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre.
Stellar Boutique Modules dio je brenda Maistra City Vibes, koji okuplja hotele s jasnim fokusom na suvremeni gradski život i personaliziran aiskustva. Svaka od 48 soba oblikovana je kao prostorna kapsula, u potpunosti monokromatska, izrađena iz jedinstvenog materijala i zamišljena kao prostor odmaka od svakodnevice. Umjetnička djela na stropovima, autorski su rad multimedijalnog umjetnika Silvija Vujičića, te prema njegovim riječima vizualiziraju tijela oslobođena gravitacije, dodajući prostoru dimenziju tišine, refleksije i kontemplacije.
Rooftop terasa nudi jedinstven pogled na grad, stvarajući idealno mjesto za opuštanje, druženje ili rad u intimnom ambijentu. Osim pogleda, rooftop je odlična lokacija za privatne evente i proslave. Gastronomska ponuda hotela osmišljena je kroz inovativni all-day eatery koncept koji se prilagođava tempu suvremenih putnika. Gosti mogu uživati u à la carte doručku, laganim zalogajima tijekom dana te grab and go opcijama, idealnima za one koji žele dan provesti u istraživanju grada. Bez obzira traže li brz zalogaj, miran kutak za kavu ili mjesto za večernje opuštanje, ponuda hotela oblikovana je tako da odgovara i najdinamičnijem urbanom ritmu.
Maistra Hospitality Group svoj rast temelji na promišljenom razvoju destinacija, prepoznavanju potreba modernih putnika i implementaciji suvremenih, održivih i autentičnih hotelskih koncepata.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.