Zagreb ima novi ljetni ritual: Festival Iluzija stiže u centar grada i izgleda kao najbolji afterwork plan
Zamislite ljetni predah u centru grada gdje se znanost, umjetnost i zabava isprepliću u savršenom balansu. Dodajte tome opuštenu glazbu, kreativne radionice, voćne zalogaje i najpoznatije iluzioniste – i dobit ćete festival koji će vam uljepšati kraj lipnja.
Od 26. do 29. lipnja zagrebački Europski trg postaje domaćin prvog Festivala iluzija, pop-up događanja koje donosi potpuno novi način doživljavanja grada. Sve se odvija u duhu Muzeja Iluzija, kultnog projekta koji je upravo iz Zagreba krenuo u svijet – i danas je prisutan u više od 60 gradova na četiri kontinenta.
Ove godine slavi svojih velikih deset, a najbolji rođendanski poklon odlučio je podijeliti s gradom.
Iluzije, umjetnost i vino pod vedrim nebom
Dnevni program rezerviran je za obitelji i djecu – s kreativnim radionicama, edukativnim sadržajem i Lidl voćnim kutkom koji nudi savršeni vitaminski boost za velike i male. No pravi highlight počinje kako se bliži kraj radnog dana.
Zamišljen kao idealan afterwork escape, festival donosi sjajan spoj urbanog sadržaja – od keramičkih seansi u suradnji s Chia Cups studijem i Paint & Wine večeri, do glazbenog programa koji će vas s lakoćom izvesti iz poslovnog ritma.
DJ Carlita, saksofonist Ivica Premelč i snažni vokali Maje Bajamić brinu se za atmosferu, a svakodnevni show Luku Vidovića i Krisa iluzionista jamči da će svaka večer završiti uz malo magije.
Više od festivala – ovo je poziv da svijet pogledate drugačije
Raskošne florističke instalacije brenda Samonikla pretvorit će Europski trg u urbanu oazu, dok će RougeMarin poslužiti jednostavne, a vrhunske zalogaje – taman za predah između programa. Sve skupa zaokruženo je u suradnji sa Samsung Roadshowom, no glavna zvijezda priče ostaju iluzije – i osjećaj da ste na tren pobjegli iz stvarnosti.
Festival iluzija nije samo još jedan gradski event – on briše granice između stvarnog i nemogućeg. Idealno mjesto za predahnuti, inspirirati se, nešto naučiti ili jednostavno uživati.
Ako ste tražili razlog za izaći u grad, ovo je vaš znak. Vidimo se na Europskom trgu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.