Zagreb i Osijek su dobili nova gradska lica: E-Fići su stigli – tko su sretni dobitnici?
Ljeto u Hrvatskoj ove je godine dobilo poseban ritam zahvaljujući jubilarnoj, desetoj Cedevitinoj nagradnoj igri “Osvoji E-Fiću u kafiću”. Nakon tjedana posjeta gradovima, druženja s građanima i tisuća osmijeha, dva sretna E-Fića pronašla su svoje vlasnike – jedan će od sada krstariti ulicama Dugog Sela, dok će se drugi voziti Osijekom.
Cedevita je, povodom ovog posebnog jubileja, pokrenula CEdevitaskop ljetnu turneju, koja je posjetila brojne hrvatske gradove i u njima stvorila jedinstvenu atmosferu. Posjetitelji su imali priliku upoznati poznate influencere poput Marka Vuletića, Ane Pulić, Nike Čuturića, Pina Kovačevića i Slađane i Filipa Gržničića, dok su DJ setovi garantirali ples do posljednjeg zraka ljetnog sunca.
Središta gradova pretvorena su u vizualno očaravajuće oaze zahvaljujući kaleidoskopu CE svijet, koji je posjetiteljima omogućio potpuno novi doživljaj igre i boja. Tisuće ljudi su u tom periodu uživali u druženju, fotografijama i spontanom urbanom festivalu koji je pokazao koliko energija i kreativnost mogu spojiti zajednicu.
„Ove godine smo željeli napraviti nešto posebno, ne samo zbog jubileja, već i zbog nevjerojatne podrške koju nam potrošači pružaju već deset godina. CEdevitaskop, dva E-Fićeka i CE svijet platforma nadmašili su sva naša očekivanja. Hvala svima koji su bili dio ove priče“, izjavila je Antonija Lacković Klečina, Senior Brand Building Manager u Atlantic Cedeviti.
U proteklih deset godina Cedevita je kroz ovu kampanju podijelila više od 20 “Fićeka”, stvarajući nezaboravne trenutke i u gradovima i u digitalnom svijetu. Sve aktivnosti i nagradne igre mogu se pratiti i putem platforme CE svijet, gdje potrošači svakodnevno imaju priliku sudjelovati u interaktivnim sadržajima i osvježavajućim iznenađenjima – dovoljno je samo skenirati QR kod s pakiranja.
Ova kampanja pokazuje kako spoj kreativnosti, digitalnih platformi i stvarnog druženja može stvoriti pravu ljetnu čaroliju. A s E-Fićima koji sada voze hrvatskim ulicama, osmijesi s turneje zasigurno neće nestati ni nakon ljeta.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.