Zagreb dobio novu kazališnu zvijezdu: Otvorenje koje je oduševilo sve!
Zagreb je obogatio svoju kulturnu scenu otvaranjem nove kazališne destinacije u Draškovićevoj 80, koja će publiku oduševiti raznovrsnim programom i modernim prostorom.
Zagreb je dobio novu kulturnu destinaciju! Sinoc je svečano otvorena nova kazališna scena smještena u Draškovićevoj 80. Ovaj uzbudljiv trenutak za zagrebačku kazališnu scenu obilježili su brojni glumci, umjetnici i poznate osobe iz svijeta kulture, koji su svojim prisustvom proslavili otvorenje ovog suvremenog prostora.
Tijekom večeri, gosti su imali priliku razgledati prostorije novog kazališta, ali i uživati u popularnoj predstavi “Ja, trudnica” Kerekesh Teatra. Predstava je do sada odigrana više od 100 puta, a Jan Kerekeš i Ana Begić Tahiri još su jednom nasmijali i zagrebačku publiku okupljenu na otvorenju.
U komediji s trudovima Jan Kerekeš i Ana Begić Tahiri ispričali su neobičnu ljubavnu priču. Ova duhovita ljubavna priča počinje testom za trudnoću, a kroz niz nespretnih komentara i “podrške” okoline vodi nas do sretnog kraja. Uz smijeh, preokrete i puno emocija predstava prikazuje izazove trudnoće, a svaka majka će se složiti – ono što dolazi na kraju čini sve drugo manje važnim. Predstava “Ja, trudnica” donosi urnebesnu i iskrenu priču o Ivoni Ljubić, ženi koja se svakodnevno suočava s pitanjima poput “I, kad će djeca?” ili “Jeste trudni?”, pitanjima koja nikada ne bi trebala biti postavljena.
Vođeni motom „Kultura bez prepreka“,misija ovog prostora je omogućiti svim kazalištima jednak pristup i podršku u promociji. “Kroz transparentan rad i ulaganje, ne samo u tehničku opremu nego i u sve aspekte prostora, stvaramo kulturnu destinaciju koja će dugoročno obogatiti grad,” dodao je Jan Kerekeš.
U nadolazećim tjednima publiku očekuje bogat program i raznovrstan repertoar koji će uključivati predstave za sve uzraste, a publika će uskoro moći uživati u prvim izvedbama na ovoj novoj sceni.
Renovacija prostora započela je 1. rujna, a uključivala je preuređenje prostora, ugradnju nove opreme, poboljšanu tehničku infrastrukturu te promjenu vizualnog identiteta cijelog kazališta. Nova rasvjeta, razglas, video paneli i osvježeni interijer stvorili su jedinstvenu atmosferu u kazališnoj dvorani s kapacitetom od 350 mjesta. Vidimo se u Draškovićevoj 80!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.