FAQ™ Swiss, brend pod okriljem FOREO-a, širi svoju ponudu popularnih i klinički dokazanih rješenja protiv starenja lansiranjem FAQ™ 211 LED maske za vrat i dekolte te FAQ™ 221 LED maske za ruke. Ovi uređaji nadopunjuju već iznimno uspješnu FAQ™ 202 LED masku za lice, čineći trio koji ciljano djeluje na znakove starenja na vratu, dekolteu, rukama i licu, pružajući najučinkovitiji tretman protiv starenja.
Na proces starenja kože utječe mnogo čimbenika, od prirodnih koje ne možemo kontrolirati, poput dobi i spola, do onih uzrokovanih okolinom ili životnim navikama, poput zagađenja zraka, izlaganja suncu, prehrane i pušenja. Vrat i ruke često su prva područja na kojima se pojavljuju vidljivi znakovi starenja zbog tanje kože i česte izloženosti vanjskim stresorima. Istraživanja pokazuju da je vrat posebno sklon razvoju bora i opuštanju kože ranije nego druga područja, zbog tanjih i osjetljivijih dermalnih slojeva te stalnog pokreta. Slično tome, na rukama se često javljaju promjene poput stanjivanja kože, gubitka masnog tkiva i pojave staračkih pjega zbog smanjenja kolagena i elastina.
Slika: FAQ™ 211 Anti-Aging LED Neck & Décolleté Mask, FAQ™ 221 Anti-Aging LED Hand Mask i FAQ™ 202 Anti-Aging LED Face Mask
Ultimativni LED anti-age tretman s FAQTM Swiss
Tretman se sastoji od FAQ™ 211 LED maske za vrat i dekolte, FAQ™ 221 LED maske za ruke te FAQ™ 202 LED maske za lice. Ove tri maske ciljaju znakove starenja i širok spektar drugih kožnih problema, koristeći LED tehnologiju kroz 8 različitih svjetlosnih valnih duljina (blizu-infracrvene, crvene, plave, zelene, narančaste, ljubičaste, cijan i žute) kako bi ojačale različite slojeve kože i ponovno potaknule prirodne procese regeneracije kože.
Precizne valne duljine stimuliraju proizvodnju kolagena i zagrijavaju kožu, privremeno šireći pore, što omogućuje LED svjetlu dublje prodiranje u slojeve kože i poboljšanje njezina zdravlja. Maske su dizajnirane za praktičnu upotrebu, omogućujući korisnicima da uključe napredne tretmane za njegu kože u svoju svakodnevnu rutinu bez potrebe za profesionalnom asistencijom, čime se premium njega kože čini dostupnom svima, kao pravo, a ne privilegija.
FAQ™ 211 Anti-Aging LED Neck & Décolleté Mask
FAQ™ 211 LED maska za vrat i dekolte rješenje je za probleme poput neujednačenog tena, opuštene kože, bora i staračkih pjega na području vrata i dekoltea. Dizajnirana s ciljem maksimalne udobnosti i učinkovitosti, FAQ™ 211 ima ergonomski oblik koji se savršeno prilagođava vašem tijelu, osiguravajući čvrsto prianjanje uz potpunu slobodu kretanja.
Sadrži 761 optimiziranih točaka svjetla ravnomjerno raspoređenu po površini maske, što omogućuje jednoliku pokrivenost LED svjetlom i maksimizira učinkovitost svake tretmanske sesije.
Klinički je dokazano da smanjuje bore za 32% u samo 2 tjedna, uz značajno poboljšanje čvrstoće i elastičnosti kože.
Izuzetno lagana i bežična, FAQ™ 211 dizajnirana je kao dvosmjerna LED maska. Možete je nositi s obje strane kako biste ciljali bore ili akne na stražnjem dijelu vrata i gornjem dijelu leđa.
FAQ™ 221 Anti-Aging LED Hand Mask
FAQ™ 221 LED anti-age maska za ruke dizajnirana je za pomlađivanje i obnavljanje mladolikog izgleda ruku koje su često izložene suncu i oštećenjima iz okoline.
S 623 optimizirane LED točke svjetla, ova maska je lagana, bežična i udobna, omogućujući potpunu slobodu pokreta. Cilja na širok raspon problema s kožom ruku, uključujući bore, fine linije, staračke pjege i tanku, naboranu kožu.
Klinički je dokazano da smanjuje bore za 32% u samo 2 tjedna, uz značajno poboljšanje čvrstoće i elastičnosti kože, pružajući vidljive rezultate koji prkose znakovima starenja.
FAQ™ 202 Anti-Aging LED Face Mask
FAQ™ 202 LED maska je bežićna s otvorima za oči i usta te neklizajućom trakom za glavu koja drži masku na mjestu, omogućujući vam slobodno kretanje. Izrađena je od fleksibilnog silikona, prozirne “druge kože” koja se savršeno prilagođava konturama vašeg lica, pružajući ravnomjernu pokrivenost svjetlom.
Maska sadrži 600 optimiziranih LED točaka svjetla, osiguravajući da valne duljine LED svjetla ravnomjerno prodiru u sve dijelove kože.
Klinički je dokazano da FAQ™ 202 smanjuje bore za 32%, akne za 48% te sebum za 18% u samo dva tjedna. Osim toga, značajno povećava čvrstoću i elastičnost kože.
Sve tri LED maske povezane su s aplikacijom, nudeći unaprijed programirane tretmane prilagođene potrebama i željama korisnika. Također, možete kreirati vlastite tretmane za potpunu personalizaciju koja će odgovarati specifičnim potrebama vaše kože.
FAQ™ 211 i FAQ™ 221 maske dostupne su za prednarudžbu od 26. lipnja, dok je službeno lansiranje zakazano za 15. srpnja. Tijekom razdoblja prednarudžbe, uz maske FAQ™ 211 i FAQ™ 221 dolaze gratis FAQ™ sprej za čišćenje silikona i FAQ™ P1 Manuka Honey Primer.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.