Za godinu punu smijeha – SOS Dječjem selu Hrvatska uručena donacija od Henkela i Konzuma
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci.
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci. U 2024. godini Henkel i Konzum realizirali su tri akcije putem kojih je osigurano ljetovanje obiteljima SOS Dječjeg sela Ladimirevci, donirani su kozmetički proizvodi i financiran je trošak grijanja tijekom zimskih mjeseci SOS Dječjem selu Lekenik, u kojem je smješteno 15 SOS kuća.
„SOS Dječje selo Hrvatska kroz svoj dugogodišnji rad pruža dom, sigurnost i ljubav djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Ovo mjesto nije samo skup kuća – tamo žive djeca koja, zahvaljujući nesebičnom i predanom radu odraslih koji se o njima svakodnevno brinu, rastu u samopouzdane i sretne mlade ljude. Dugogodišnja suradnja s tvrtkama Henkel i Konzum uvelike pomaže da iz godine u godinu, uspješno stvaramo siguran i brižan dom za djecu i mlade koje su svoje odrastanje nastavili u našoj velikoj SOS obitelji. Hvala na podršci i povjerenju koje ste nam ukazali“ izjavila je Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska.
Henkel i Konzum prepoznali su i realizirali potrebe SOS Dječjeg sela Hrvatska s nizom uspješnih akcija kojima su prikupljena značajna sredstva, a već se planiraju i neke nove aktivnosti. „Henkel je kroz godine posvećen razvijanju društveno odgovornog poslovanja, a posebno nas raduje što smo u prošloj godini u suradnji s našim partnerom Konzumom, imali priliku realizirati čak tri humanitarna projekta usmjerena prema djeci iz SOS Dječjeg sela. Smatramo da je jedan od ključnih oblika podrške koju možemo pružiti djeci i mladima stvaranje čvrstih temelja za samostalan život nakon što napuste svoje sigurno okruženje. Ključ toga temelja leži u obrazovanju – u prilici da djeca razviju svoje talente, steknu znanja i vještine koje će im omogućiti da s povjerenjem zakorače u budućnost i vjerujemo da ćemo daljnje suradnje razvijati u tom smjeru.“ izjavila je Marijana Jakoliš, Lead Trade Marketing managerica tvrtke Henkel.
Hrvatski prirodoslovni muzej dao je podršku projektu tako što je za više od 30 djece SOS Dječjeg sela Hrvatska omogućio vođenu turu muzeja, čime su mali posjetitelji imali priliku vidjeti više od 2 milijuna primjeraka minerala, stijena, fosila, prepariranih biljaka i životinja iz svih krajeva hrvatskog ozemlja, ali i iz susjednih zemalja te s drugih kontinenata.
Cilj projekta Henkela i Konzuma nije samo pružiti pomoć, već i potaknuti širu zajednicu da se uključi solidarnošću i podrškom onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kao dio strategije održivog poslovanja, Henkel se zalaže za promicanje jednakosti, jačanje raznolikosti i poštivanje ljudskih prava, uz društveni napredak i pristup obrazovanju diljem svijeta.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.