Za godinu punu smijeha – SOS Dječjem selu Hrvatska uručena donacija od Henkela i Konzuma
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci.
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci. U 2024. godini Henkel i Konzum realizirali su tri akcije putem kojih je osigurano ljetovanje obiteljima SOS Dječjeg sela Ladimirevci, donirani su kozmetički proizvodi i financiran je trošak grijanja tijekom zimskih mjeseci SOS Dječjem selu Lekenik, u kojem je smješteno 15 SOS kuća.
„SOS Dječje selo Hrvatska kroz svoj dugogodišnji rad pruža dom, sigurnost i ljubav djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Ovo mjesto nije samo skup kuća – tamo žive djeca koja, zahvaljujući nesebičnom i predanom radu odraslih koji se o njima svakodnevno brinu, rastu u samopouzdane i sretne mlade ljude. Dugogodišnja suradnja s tvrtkama Henkel i Konzum uvelike pomaže da iz godine u godinu, uspješno stvaramo siguran i brižan dom za djecu i mlade koje su svoje odrastanje nastavili u našoj velikoj SOS obitelji. Hvala na podršci i povjerenju koje ste nam ukazali“ izjavila je Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska.
Henkel i Konzum prepoznali su i realizirali potrebe SOS Dječjeg sela Hrvatska s nizom uspješnih akcija kojima su prikupljena značajna sredstva, a već se planiraju i neke nove aktivnosti. „Henkel je kroz godine posvećen razvijanju društveno odgovornog poslovanja, a posebno nas raduje što smo u prošloj godini u suradnji s našim partnerom Konzumom, imali priliku realizirati čak tri humanitarna projekta usmjerena prema djeci iz SOS Dječjeg sela. Smatramo da je jedan od ključnih oblika podrške koju možemo pružiti djeci i mladima stvaranje čvrstih temelja za samostalan život nakon što napuste svoje sigurno okruženje. Ključ toga temelja leži u obrazovanju – u prilici da djeca razviju svoje talente, steknu znanja i vještine koje će im omogućiti da s povjerenjem zakorače u budućnost i vjerujemo da ćemo daljnje suradnje razvijati u tom smjeru.“ izjavila je Marijana Jakoliš, Lead Trade Marketing managerica tvrtke Henkel.
Hrvatski prirodoslovni muzej dao je podršku projektu tako što je za više od 30 djece SOS Dječjeg sela Hrvatska omogućio vođenu turu muzeja, čime su mali posjetitelji imali priliku vidjeti više od 2 milijuna primjeraka minerala, stijena, fosila, prepariranih biljaka i životinja iz svih krajeva hrvatskog ozemlja, ali i iz susjednih zemalja te s drugih kontinenata.
Cilj projekta Henkela i Konzuma nije samo pružiti pomoć, već i potaknuti širu zajednicu da se uključi solidarnošću i podrškom onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kao dio strategije održivog poslovanja, Henkel se zalaže za promicanje jednakosti, jačanje raznolikosti i poštivanje ljudskih prava, uz društveni napredak i pristup obrazovanju diljem svijeta.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.