Za godinu punu smijeha – SOS Dječjem selu Hrvatska uručena donacija od Henkela i Konzuma
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci.
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci. U 2024. godini Henkel i Konzum realizirali su tri akcije putem kojih je osigurano ljetovanje obiteljima SOS Dječjeg sela Ladimirevci, donirani su kozmetički proizvodi i financiran je trošak grijanja tijekom zimskih mjeseci SOS Dječjem selu Lekenik, u kojem je smješteno 15 SOS kuća.
„SOS Dječje selo Hrvatska kroz svoj dugogodišnji rad pruža dom, sigurnost i ljubav djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Ovo mjesto nije samo skup kuća – tamo žive djeca koja, zahvaljujući nesebičnom i predanom radu odraslih koji se o njima svakodnevno brinu, rastu u samopouzdane i sretne mlade ljude. Dugogodišnja suradnja s tvrtkama Henkel i Konzum uvelike pomaže da iz godine u godinu, uspješno stvaramo siguran i brižan dom za djecu i mlade koje su svoje odrastanje nastavili u našoj velikoj SOS obitelji. Hvala na podršci i povjerenju koje ste nam ukazali“ izjavila je Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska.
Henkel i Konzum prepoznali su i realizirali potrebe SOS Dječjeg sela Hrvatska s nizom uspješnih akcija kojima su prikupljena značajna sredstva, a već se planiraju i neke nove aktivnosti. „Henkel je kroz godine posvećen razvijanju društveno odgovornog poslovanja, a posebno nas raduje što smo u prošloj godini u suradnji s našim partnerom Konzumom, imali priliku realizirati čak tri humanitarna projekta usmjerena prema djeci iz SOS Dječjeg sela. Smatramo da je jedan od ključnih oblika podrške koju možemo pružiti djeci i mladima stvaranje čvrstih temelja za samostalan život nakon što napuste svoje sigurno okruženje. Ključ toga temelja leži u obrazovanju – u prilici da djeca razviju svoje talente, steknu znanja i vještine koje će im omogućiti da s povjerenjem zakorače u budućnost i vjerujemo da ćemo daljnje suradnje razvijati u tom smjeru.“ izjavila je Marijana Jakoliš, Lead Trade Marketing managerica tvrtke Henkel.
Hrvatski prirodoslovni muzej dao je podršku projektu tako što je za više od 30 djece SOS Dječjeg sela Hrvatska omogućio vođenu turu muzeja, čime su mali posjetitelji imali priliku vidjeti više od 2 milijuna primjeraka minerala, stijena, fosila, prepariranih biljaka i životinja iz svih krajeva hrvatskog ozemlja, ali i iz susjednih zemalja te s drugih kontinenata.
Cilj projekta Henkela i Konzuma nije samo pružiti pomoć, već i potaknuti širu zajednicu da se uključi solidarnošću i podrškom onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kao dio strategije održivog poslovanja, Henkel se zalaže za promicanje jednakosti, jačanje raznolikosti i poštivanje ljudskih prava, uz društveni napredak i pristup obrazovanju diljem svijeta.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Vis, Mljet, Korčula i Lastovo prekrasni su hrvatski otoci. Turisti ih obožavaju zbog mira, tišine, bogate povijesti, netaknute prirode i prelijepih plaža.
Ella Dvornik u videu otkrila potresne detalje iz prošlosti, opisavši kako je godinama trpjela različite oblike zlostavljanja u vezi koju je nazvala 'groznom'.