Ne znate što pokloniti najboljoj prijateljici koja ima sve i uvijek govori da joj ne treba ništa? Niste sigurni što mlađe generacije vole i bojite se da ne pogriješite s poklonom? Razmišljate da naručite nešto online, ali vas je strah da dostava neće doći na vrijeme? Ili – ono najgore – zaboravili ste da je nečiji rođendan?
Sve su ovo i te kako mogući i svima nama poznati scenarij, a ujedno i priličan stres. Ponekad nam se čini da su muke po poklonima za prigodne trenutke u potpunoj suprotnosti s krilaticom „radost darivanja“. Želimo biti inovativni, želimo darovati nešto po čemu će nas pamtiti, a istovremeno želimo biti i praktični, odnosno dragim osobama uručiti nešto što je i korisno. Osim toga, potraga za idealnim darom može uistinu biti iscrpljujuća – od nas traži vrijeme za promišljanje o ideji i vrijeme za kupnju. A toga često nemamo.
Vrijeme je da se opustite i zaboravite na „slatke“ muke smišljanja savršenog poklona! Iako se na prvu čini kao sigurna i neinventivna opcija, darovna kartica itekako može biti in poklon. Zašto? Jer onome kome je darujete, prepuštate cool slobodu izbora i ugodnog vremena (tzv. me-time) u odabiru nečega što uistinu želi! A najnoviji must-have u moru raznolikih opcija jest poklon- kartica Z Centra.
Koliko poklon treba koštati?
Ova moderna kartica dolazi u tri fora dizajna, idealna za svaku prigodu – od rođendana do diplome. A kako do nje? Jednostavno i high-tech! Potražite samoposlužni aparat u prizemlju Z Centra i u tren oka kreirajte svoj savršeni dar. Bez čekanja u redu, bez brige o radnom vremenu – aparat je tu uvijek, spreman za akciju! Odaberite iznos koji želite (od 10,00 € do 300,00 €) i platite debitnom ili kreditnom karticom (osim Dinersa). E sad, pitanje je i koji biste iznos trebali darovati. Ne prenizak da se netko uvrijedi, a niti previsok da mu bude neugodno – nekako tako ide nepisano pravilo. No mi vam savjetujemo da se držite vlastitih mogućnosti i vlastitog budžeta. Svaki cent više vrijedi kada dolazi od srca i činjenice da ste se ipak sjetili prigode koja je važna osobi do koje vam je stalo. A ako ste baš zaboravili važnu obljetnicu, događaj ili prigodu – nema druge nego iskupiti se u velikom stilu. Šalimo se. Naravno.
Više od poklona
Ono što poklon-karticu ovog shopping centra nove generacije čini next level poklonom jest njena fleksibilnost. Vrijedi cijelu godinu od dana kupnje, a može se koristiti više puta u brojnim trgovinama i lokalima unutar centra, sve dok ima sredstava na njoj. Stanje i rok valjanosti lako se provjeravaju na samom aparatu ili na blagajnama većine prodajnih mjesta koje prihvaćaju Z Centar poklon-karticu. * I baš zato je ova poklon-kartica više od samog poklona, ona je doživljaj, vaša prilika da dragoj osobi poklonite upravo ono što želi, bez lutanja po trgovinama i pogađanja ukusa. Zamislite osmijeh na licu prijateljice koja si sama može odabrati outfit iz najdražeg dućana, uzbuđenje nećaka koji si konačno može priuštiti gadget o kojem sanja ili veselje sestre koja će svoju ekipu odvesti na ukusnu rođendansku večeru ili na turnir u mini golfu. Pa to stvarno vrijedi svakog centa! I zato stvarno vrijedi posjetiti Z Centar i iskusiti novu generaciju darivanja – brzo, jednostavno i uvijek pogođeno!
Kad već pričamo o poklon-karticama – jeste li znali tko se prvi dosjetio ove genijalne ideje? Smatra se da je prva moderna darovna kartica kakvu danas poznajemo nastala 1994. godine, a uvela ju je američka tvrtka Blockbuster LLC kao zamjenu za papirnate poklon- bonove. Ta je inovacija ubrzo postala ogroman hit zbog svoje praktičnosti i jednostavnosti korištenja. Sama ideja je nastala iz želje da se smanji prijevara i pojednostavi proces darivanja.
A gdje se sve može iskoristiti ova čarobna kartica? Pripremite se na shopping groznicu! Od trendi odjevnih marki poput Reserveda, Sinsaya, CCC-a, Mohita, Croppa i Housea, preko stylish kućnih potrepština u trgovinama Calligaris i Lonci&Poklopci by Bajde, pa sve do najnovije tehnike u TehnoMagu. Ljubitelji dobre hrane uživat će u Pizza Hutu, Burger Kingu, Crazy Bubbleu i Zdravici&Kavici. Tu su i Farmacia, Tvornica Zdrave Hrane i Proteini.si za one koji brinu o zdravlju te Adventure Mini Golf i Simple Barber za zabavu i stil.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.