Xiaomi je globalni partner Red Bull-ovog Can You Make It? projekta
Xiaomi je globalni partner dugo očekivanog izdanja „Red Bull Can You Make It?“ za 2024. godinu, koje je započelo 21. svibnja i završilo u Berlinu 28. svibnja te okupilo ljubitelje avantura iz cijelog svijeta u uzbudljivoj utrci preko Europe.
„Red Bull Can You Make It?“ timovi tragaju za uzbuđenjem u sklopu jedinstvenog natjecanja u kojem moraju navigirati od Kopenhagena do Berlina koristeći samo limenke Red Bulla kao valutu za razmjenu za sve što im je potrebno, od hrane do smještaja i prijevoza, sa svojim suigračima. Na putu su ih pratili i Xiaomijevi pametni telefoni iz Redmi Note 13 serije. Tijekom cijelog putovanja, sudionici su dokumentirali svoja iskustva i iskoristiti napredne mogućnosti Redmi Note 13 serije kako bi ispunili niz izazova.
Kampanji su se pridružila četiri Xiaomi WildCard tima. Svaki tim čine po tri influencera. WildCard timovi podijeljeni su prema regijama, a u hrvatske je boje branio influencer Ivan Magla:
Zapadna Europa | “Endurance All Stars”: Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew iz Njemačke, Španjolske i Italije
CEE & Nordics | “The Pro Photographer”: Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr iz Hrvatske, Rumunjske i Češke
Srednji Istok | “The Iconics”: Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt iz Turske
Afrika | “The Hyper Chargers”: Christine Nagy Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes iz Egipta i Južne Afrike
Ovi timovi pokazali su duh Xiaomi brenda i istaknuli značajke Redmi Note 13 serije, prikazujući impresivnu 200MP kameru kroz ključne sadržaje, 120W HyperCharge punjenje i IP68 certifikat vodootpornosti.
„Uzbuđeni smo što smo ujedinili snage s Red Bull-ovim Can You Make It? projektom,” rekao je Daniel Desjarlais, direktor komunikacija Xiaomi International. „Red Bull Can You Make It? utjelovljuje duh avanture i inovacije što se poklapa s Xiaomi vrijednostima inspiriranja i osnaživanja mladih ljudi širom svijeta.“
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.