Xiaomi je globalni partner Red Bull-ovog Can You Make It? projekta
Xiaomi je globalni partner dugo očekivanog izdanja „Red Bull Can You Make It?“ za 2024. godinu, koje je započelo 21. svibnja i završilo u Berlinu 28. svibnja te okupilo ljubitelje avantura iz cijelog svijeta u uzbudljivoj utrci preko Europe.
„Red Bull Can You Make It?“ timovi tragaju za uzbuđenjem u sklopu jedinstvenog natjecanja u kojem moraju navigirati od Kopenhagena do Berlina koristeći samo limenke Red Bulla kao valutu za razmjenu za sve što im je potrebno, od hrane do smještaja i prijevoza, sa svojim suigračima. Na putu su ih pratili i Xiaomijevi pametni telefoni iz Redmi Note 13 serije. Tijekom cijelog putovanja, sudionici su dokumentirali svoja iskustva i iskoristiti napredne mogućnosti Redmi Note 13 serije kako bi ispunili niz izazova.
Kampanji su se pridružila četiri Xiaomi WildCard tima. Svaki tim čine po tri influencera. WildCard timovi podijeljeni su prema regijama, a u hrvatske je boje branio influencer Ivan Magla:
Zapadna Europa | “Endurance All Stars”: Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew iz Njemačke, Španjolske i Italije
CEE & Nordics | “The Pro Photographer”: Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr iz Hrvatske, Rumunjske i Češke
Srednji Istok | “The Iconics”: Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt iz Turske
Afrika | “The Hyper Chargers”: Christine Nagy Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes iz Egipta i Južne Afrike
Ovi timovi pokazali su duh Xiaomi brenda i istaknuli značajke Redmi Note 13 serije, prikazujući impresivnu 200MP kameru kroz ključne sadržaje, 120W HyperCharge punjenje i IP68 certifikat vodootpornosti.
„Uzbuđeni smo što smo ujedinili snage s Red Bull-ovim Can You Make It? projektom,” rekao je Daniel Desjarlais, direktor komunikacija Xiaomi International. „Red Bull Can You Make It? utjelovljuje duh avanture i inovacije što se poklapa s Xiaomi vrijednostima inspiriranja i osnaživanja mladih ljudi širom svijeta.“
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.