Nakon iznimno uspješnog prošlogodišnjeg izdanja, Sajam za bebe i trudnice, u organizaciji portala Bebe.hr i Family Mall-a, vraća se i ove godine, uz bogatu ponudu za sve buduće i mlade roditelje. Sajam će se održati od 14. do 16. ožujka 2025., a posjetitelji će imati priliku istražiti najnovije trendove i proizvode iz svijeta roditeljstva.
Na više od 4.000 m2 sajamskog prostora očekuje vas bogata ponuda dječje opreme, odjeće, igračaka, kozmetike i drugih potrepština za roditelje i djecu. Sajam je idealna prilika da na jednom mjestu pronađete sve što vam treba za prve dane roditeljstva, uz atraktivne sajamske cijene i posebne akcije.
Sajam za bebe i trudnice – što vas očekuje?
✔ Veliki izbor proizvoda za bebe i djecu – kolica, autosjedalice, nosiljke, krevetići, odjeća, obuća, igračke, kozmetika i još mnogo toga!
✔ Ekskluzivni sajamski popusti – opremite se po najpovoljnijim cijenama!
✔ Najpoznatiji brendovi na jednom mjestu – provjerena kvaliteta za vaše najmlađe!
Bebe.hr – Vaš saveznik u roditeljstvu
Najveći regionalni Sajam za bebe i trudnice nastao je u suradnji portala Bebe.hr i Family Mall-a. Bebe.hr je najbrže rastući portal za postojeće i buduće roditelje, koji pruža odgovore na važna pitanja o trudnoći, majčinstvu, odgoju i razvoju djece. Cilj portala je stvoriti mjesto podrške i edukacije, gdje roditelji mogu pronaći korisne informacije, stručne savjete i najnovije vijesti.
Ove godine, portal Bebe.hr donosi brojne novitete – očekuju vas uzbudljiva darivanja, interaktivni paneli za roditelje, Klub testerica i još mnogo zanimljivog sadržaja! Zapratite portal na društvenim mrežama i budite u tijeku s najnovijim aktivnostima koje će vam olakšati i uljepšati roditeljstvo.
Atraktivna ponuda po sajamskim cijenama
Kako biste osigurali sve što vam treba za vas i vaše dijete, na sajmu vas očekuju vrhunski brendovi s bogatom ponudom odjeće i opreme za bebe: Mali anđeo, Beba Store, Rosea, PegPerego, Baby Natur, Mali zakladi, Dada i Rocco, Kidsboxx, Shuz, Spectra Baby/Mamino, Cutie Cloud, Maras, Baby Centar, Najnaj.eu, Recaro, Bebastic, Choconillas, Happy kids, Pčelica, Ethereal, Ethna, Lunip Shop, Medalis i Dječji svijet. Kozmetiku za njegu osjetljive dječje kože kao i razne neizostavne higijenske potrepštine donose brendovi Bebica, Tosama Trade i Violeta. Razvoj djeteta kroz igru i edukaciju ključan je dio odrastanja, a na sajmu ćete pronaći razne kognitivne igračke, edukativne programe i humanitarne udruge kao što su: Philips, Alilo, Yamaha Music School, Helen Doron, Čiribiri bajka / Istraži Europu, Mati centar, Crveni nosovi i Baby First Progress.
Osim toga, na sajmu vas očekuje i široka ponuda dodatnih proizvoda i usluga koje će vam olakšati roditeljstvo, uključujući brendove poput Moja primalja, Biser, Aromara, Luster.hr, Nipcom, Leka rukotvorine, 6točka2, Cedulja / Luce Sunce, Elise, Jasmina Cviljak Fotograf, Merino, Pepiccolo, Miu Soleil, Oasis, Zepter, Bruno i Brunda, Foto Iris, Bajka obrt, Lika Garden, Flafi, Knofek, i KK Fabrics.
ULAZ NA SAJAM JE BESPLATAN!
Besplatno posjetite sajam i ne propustite ovu jedinstvenu priliku informirati se, opremiti po sniženim cijenama i provesti ugodno vrijeme sa svojom obitelji. Sajam za trudnice i bebe u Family Mall-u mjesto je gdje ćete pronaći baš sve što će vam olakšati prve godine roditeljstva i učiniti ih najslađim uspomenama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.