Vodice u znaku glazbe i zajedništva: sve je spremno za 17. CMC Festival
Ljeto u Vodicama službeno je počelo – i to u najveselijem, najsnažnijem ritmu domaće glazbe! Već sedamnaestu godinu zaredom, ovaj šarmantni dalmatinski grad postaje glazbeno srce regije, gdje se energija pozornice, miris mora i zvuk radijskih valova stapaju u jedno – a ovogodišnje zagrijavanje pokazalo je da nas očekuje festivalski spektakl koji se ne propušta.
Pod sloganom “Na istoj frekvenciji”, u Vodicama su se okupili izvođači, radijski urednici, diskografi i brojni mediji, kako bi zajednički proslavili ono što ih povezuje – ljubav prema glazbi. Opušteno druženje uz note Kanella benda stvorilo je atmosferu koja je istovremeno bila profesionalna i srdačna, kao da se radi o susretu starih prijatelja.
Na jednoj strani – glazbene zvijezde svih generacija, od legendarne Nede Ukraden, šarmantne The Frajli i emotivne Andree Šušnjare, do neumornog Elija Pisaka i simpatične Domenice. Na drugoj – oni koji njihovu glazbu svakodnevno donose slušateljima: radijski urednici, diskografi i promotori, bez kojih hitovi ne bi dosegli srca publike.
Svi su složni – radio i dalje ima ključnu ulogu u promociji domaće glazbe. “Još uvijek osjećam uzbuđenje kad prvi put čujem svoju pjesmu u eteru”, rekla je jedna od izvođačica s osmijehom. A upravo to uzbuđenje je ono što CMC Festival njeguje i širi – kroz pjesmu, susret, podršku i emociju.
Maja Vidmar Klarić iz Croatie Recordsa naglasila je kako je CMC Festival snažna platforma za promociju domaće glazbe, dok je Mišo Bijelić iz Udruge jadranskih radija istaknuo: “Ovakvi susreti sve nas povezuju i jačaju scenu.” Jer glazba, u svojoj biti, ne poznaje granice – i upravo zato ovaj festival ima snagu okupljanja, dijaloga i zajedničkog stvaranja.
Radijski urednici iz svih krajeva Hrvatske i regije potvrdili su kako festival ima sve veći odjek izvan granica – što ne čudi, jer pjesma na vodičkoj rivi odjekuje dalje no što mislimo.
I dok se grad puni posjetiteljima i šetači zastajkuju pred glavnom pozornicom, svi s nestrpljenjem čekaju večernje nastupe – na scenu će stati Vlado Kalember i Srebrna krila, The Frajle, Mladen Grdović, Sandi Cenov i brojni drugi. Vrhunac festivala očekuje se u subotu, kada će vodička riva zasjati u punom sjaju, uz svjetla reflektora, razdragane fanove i hitove koji se pjevaju u glas.
Jer CMC Festival nije samo glazbeni događaj. On je manifest zajedništva, platforma za nove glazbene početke i mjesto gdje publika, izvođači i mediji kucaju na istoj frekvenciji.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.