Brojne poznate Hrvatice oduševljene su novim anti-ageing proizvodom
U novootvorenom hotelu Zonar u Zagrebu, Vichy je sinoć održao event na kojem je u društvu cijenjenih liječnica dermatologinja, skinfluencerica i influencerica koje prate ili diktiraju „skintrendove“ predstavio najnoviji proizvod u svojoj Liftactiv liniji koji je namijenjen zaglađivanju dubokih i vidljivih bora i koji utječe na sve ostale znakove starenja kože, Liftactiv Retinol Specialist Serum.
Serum je obogaćen vrhunskim kompleksom protiv starenja kože i ciljano uklanja sve vrste bora, pa i one najdublje, pospješuje obnovu stanica, vraća koži gustoću i smanjuje pojavu sitnih linija i bora. Koža je zaglađenija, blistava i obnovljena. Retinol Guard tehnologija omogućava sigurnu i duboku isporuku najsnažnijeg oblika čistog retinola u kožu.
Na eventu je organiziran i ’’speed-dating’’ između liječnica i skinfluencerica, na kojem su liječnice podijelile svoje znanje – kako o samom Liftactiv Retinol Specialist serumu, načinu korištenja, odgovarajućem protokolu, tendovima i mitovima, tako i o njezi kože općenito, a sudionice su s njima zauzvrat podijelile najnovije tendove digitalnog marketinga i komunikacije na društvenim mrežama.
Elegantno druženje za kraj ljeta, na kojem su uzvanice zablistale u bijelim outfitima, moderirala je Korana Gvodzić, ujedno i ambasadorica branda. “Izuzetno sam sretna što sam dio ovakve kampanje i što sam imala priliku biti na ovom posebnom eventu gdje sam iz prve ruke dobila sve željene informacije o retinolu iz usta renomiranih doktorica dermatologije. Količina članka o retinolu na internetu stvorila je već neki šum informacija tako da mi je ova komunikacija s doktoricama otklonila sve sumnje. Kako Liftactiv Collagen Specialist kremu koristim vec duže vrijeme jako mi se sviđa što će moja rutina dobiti dodatnog saveznike u obliku retinol seruma” izjavila je Korana. Događanju su prisustvovale ambasadorica brenda Vichy Iva Radić, ali i brojne “skinfluencerice”, predstavnice medija i content kreatorice: Bojana Gregorić Vejzović, Ivana Mišerić, Ana Maras Harmander, Matea Miljan, Mara Bratoš, Ivana Čuljak, Dubravka Pleško i brojni drugi.
Vichy je lansirao Liftactiv Retinol Specialist Serum kako bi upotpunio protokol za borbu protiv bora i znakova starenja kože, ali i optimizirao efikasnost retinola u kućnoj skincare rutini. Snažan spoj posebno odabranih aktivnih sastojaka u svom sastavu ima 0,2% čistog retinola obogaćenog probiotičkim frakcijama i biopeptitidama koji jačaju njegov anti-age učinak. U kombinaciji, probiotičke frakcije ublažavaju nuspojave retinola poput crvenila i iritacije koje se mogu javiti ako se retinol u rutinu ne uvodi postepeno ili se ne zaokruži sa SPF-om. Ujedinjujući ga s probiotičkim frakcijama, Vichy je maksimizirao učinkovitost retinola čineći Liftactiv Retinol Specialist Serum prikladnim za korištenje i na najosjetljivijim tipovima kože. Učinkovitost Liftactiv Retinol Specialist Seruma ispitana je na jednoj od najdugotrajnijih kliničkih studija u trajanju od pet mjeseci, a rezultati su pokazali značajan napredak u ublažavanju svih znakova starenja kože: od smanjenja vidljivosti svih tipova bora, pa i onih najdubljih, do povećanja čvrstoće, punoće i glatkoće kože te ujednačavanja tena.[1] Osim učinkovitosti na ublažavanje znakova starenja kože, Liftactiv Retinol Specialist Serum izuzetno je jednostavan za korištenje, nema dodanih mirisa, silikona, a formula mu je 93% biorazgradiva. Njegova mliječna tekstura brzo se upija u kožu ne stvarajući masni osjećaj na koži.
Više o samom retinolu rekla nam dermatologinja Dr. sc. Željana Bolanča. “Retinol je keratolitik koji uklanja mrtve stanice s kože, ujednačava i poboljšava teksturu kože, uklanja sitne bore i hiperpigmentacije, sprječava i smanjuje akne te čisti pore. S njegovim je uvođenjem uvijek potrebno započeti postepeno, a prilagodba kože na retinol ovisi o tipu kože, odnosno očuvanosti kožne barijere i koncentraciji retinola. U početku ga je primjenjivati 1-2x tjedno. Svaka dva tjedna se može povećati učestalost dok se ne postigne svakodnevna primjena. Retinol se uvijek koristi isključivo navečer, a može se primjenjivati svakodnevno, što znači i ljeti, pogotovo ako ga već dulje primjenjujete i ako je koža prošla proces prilagodbe. Uz njega je obavezna fotozaštita tijekom cijele godine. Retinol i SPF su ionako dva najbolja anti-aging sastojka’’ objasnila je.
Sve su uzvanice na poklon dobile Vichy protokol, kako bi upotpunile svoju rutinu u borbi protiv bora i ostalih znakova starenja kože; Liftactiv Retinol Serum za zaglađivanje dubokih bora koji se nanosi navečer, a za sljedeće jutro Liftactiv Collagen Specialist dnevnu kremu s 3x više prokolagenih peptida[2] za 3x veću razinu kolagena u koži.[3] Ova njega preporučuje se ženama koje traže značajan anti-ageing učinak za ispravljanje svih znakova gubitka razine kolagena u koži.
Uz kremu preporučuje se koristiti Capital Soleil UV Age Daily vodeni fluid protiv fotostarenja sa zaštitnim faktorom 50+, s klinički dokazanom korektivnom učinkovitošću na znakove fotostarenja, uključujući tamne mrlje i nedostatak popunjenosti.
Nakon edukativnog ’’speed-dating’’ dijela, uzvanici su uživali uz glazbeni nastup Eni Jurišić i Vjeke Ključarića, a iznenađenje večeri bio je nastup mladog Lovre Jurage pobjednika posljednjeg izdanja showa Zvijezde pjevaju.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.
Od ove subote, 26. travnja, pa kroz sve iduće sunčane subote do 17. svibnja, stari splitski Pazar, tik uz same zidine Dioklecijanove palače, postaje najukusnije i najzabavnije mjesto u gradu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Meghan Markle prvi put je objavila snimku u kojoj se čuje američki naglasak princeze Lilibet, a njezina slatka ocjena majčinog džema raznježila je sve.
U sezoni pričesti, krizmi i proljetnih okupljanja, Ana Gruica Uglešić pokazala je stajling koji spaja eleganciju, trend i lakoću - i svi ga žele kopirati.