Večer inovacija i emocija: Rijeka postala središte nove ere mobilnosti
U impresivnoj atmosferi svjetla, glazbe i tehnologije, u Kačjaku su premijerno predstavljeni OMODA, JAECOO i LEAPMOTOR – brendovi koji donose svježu energiju, električne vizije i potpuno novo iskustvo vožnje.
U spektakularnom ozračju dizajna, svjetla i glazbe, Krainc Auto d.o.o. jučer je u svom modernom prodajno-servisnom centru u Kačjaku svečano predstavio tri nova automobilska brenda na hrvatskom tržištu – OMODA, JAECOO i LEAPMOTOR.
Pod sloganom “Večer inovacija, dizajna i emocija”, događaj je okupio brojne uzvanike iz poslovnog svijeta, autoindustrije, medija i lokalne zajednice, koji su imali priliku prvi u Hrvatskoj upoznati nove generacije električnih i hibridnih vozila koje donose potpuno novo iskustvo vožnje i estetike.
Program večeri vodio je Mario Battifiaca, uz vrhunske glazbene nastupe Damira Kedže i Adija Šoše, koji su atmosferu učinili toplom, emotivnom i nezaboravnom. Posebnu pažnju izazvao je i kutak za djecu s animatoricom i face paintingom, čime je Krainc Auto još jednom pokazao da njeguje vrijednosti zajedništva i obiteljske energije.
Premijere koje mijenjaju pravila igre
U središtu večeri bila su vozila koja simboliziraju spoj tehnologije i emocije:
LEAPMOTOR C10 – napredni električni SUV s dometom do 420 km i minimalističkim dizajnom, opremljen najnovijom generacijom pametnih sustava vožnje.
LEAPMOTOR T03 – kompaktni gradski automobil koji oduševljava kombinacijom tehnologije, sigurnosti (5 Euro NCAP zvjezdica) i dostupnosti.
LEAPMOTOR B10 – limuzina s elegantnim linijama i hibridnom tehnologijom koja stiže u prvom kvartalu 2026. godine.
OMODA 5 i OMODA 5 EV – modeli koji spajaju futuristički dizajn i elektrificiranu snagu, donoseći „art in motion” filozofiju brenda.
OMODA 9 – luksuzni crossover s premium dizajnom i vrhunskom udobnošću.
JAECOO 7 i JAECOO 7 SHS – SUV modeli s naprednim pogonom i sofisticiranim interijerom, stvoreni za vozače koji traže pustolovinu i sigurnost u svim
JAECOO 5 – kompaktan, ali snažan SUV koji postavlja nova mjerila
Nova era mobilnosti u Rijeci
“Naš cilj je ponuditi više od samih automobila – želimo stvoriti iskustvo koje spaja tehnologiju, dizajn i emociju. Ovi brendovi savršeno utjelovljuju filozofiju buduće mobilnosti, a ponosni smo što upravo Rijeka postaje središte te promjene,” izjavio je Siniša Krainc, direktor Krainc Auto d.o.o.
Krainc Auto već više od dva desetljeća gradi reputaciju pouzdanog partnera u autoindustriji, a današnjim korakom potvrđuje svoju poziciju regionalnog lidera u distribuciji novih generacija vozila, od električnih do hibridnih, osobnih i gospodarskih.
Glazba, emocije i energija
Uz svjetlosne efekte i dojmljive vizualne projekcije novih modela, uzvanici su uživali u spoju tehnologije i emocije. Damir Kedžo i Adi Šoše svojim su nastupima dali osobnu notu događaju, a cjelokupna večer bila je prožeta snažnim osjećajem zajedništva i pozitivne energije.
Događaj je zaključen riječima zahvalnosti domaćina i pozivom svima da posjete salon Krainc Auto u Kačjaku, gdje su svi predstavljeni modeli sada dostupni za razgledavanje i probne vožnje.
O Krainc Auto d.o.o.
Krainc Auto d.o.o. iz Rijeke službeni je zastupnik više svjetskih automobilskih marki, uključujući Ford, Fiat Professional, Omoda & Jaecoo, Leapmotor i Eurorepar.
Tvrtka je prepoznata po inovativnom pristupu, vrhunskoj usluzi i dugoročnoj posvećenosti zadovoljstvu klijenata.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.