Rijeka je ovoga rujna zasjala u znaku osmijeha i elegancije – i to u pravom smislu riječi. Štimac Dental Centar, jedan od najuglednijih dentalnih centara u regiji, obilježio je 40 godina tradicije i izvrsnosti spektakularnom Štimac White Pearl Gala večeri, okupljajući više od 200 uzvanika, od predstavnika zdravstvenog sektora do poznatih lica hrvatskog javnog života.
Svečanost se održala u intimnoj i sofisticiranoj atmosferi restorana Dubravkin put, čija prepoznatljiva elegancija savršeno je poslužila kao pozornica za prvu gala večer nakon ljeta. Bilo je to slavlje koje je povezivalo retrospektivu s pogledom prema budućnosti, spajajući priznanje za postignuto s vizijom novih izazova i inovacija.
Pionirski duh i vizija za budućnost
Domaćini večeri, dr. Filip Štimac, dr. Elena Štimac Vukojević i osnivačica centra dr. Maja Jagodić-Štimac, u svojim su govorima istaknuli temeljne vrijednosti koje su kroz četiri desetljeća vodile Centar: ulaganje u ljude, tehnologiju i znanje. Dr. Maja Jagodić-Štimac, čije ime danas simbolizira stručnost, povjerenje i inovativni duh, poručila je da Štimac Dental Centar nastavlja graditi budućnost zasnovanu na izvrsnosti i kvaliteti.
Program večeri pažljivo je osmišljen kako bi odavao počast svim postignućima Centra. Jelena Glišić vodila je uzvanike kroz događaj, dok je dojmljivi retrospektivni video Ivana Šarića kroz autentične kadrove i emotivne trenutke podsjetio na ključne osobe i prekretnice koje su obilježile 40 godina povijesti.
Pogled unaprijed: nove klinike i brendovi
No gala večer bila je više od osvrta na prošlost. Uz ekskluzivnu video najavu, predstavljen je i plan širenja Štimac Dental Centra – nova, suvremeno opremljena klinika u sklopu Franc Mado grupe na Trgu Francuske Republike već je u nastajanju. Uz to, lansirani su i novi brendovi Ilumina i Radian, koji će pružiti dodatnu razinu specijalizirane dentalne skrbi i dodatno osnažiti poziciju Centra unutar dentalne scene regije.
Glamur, poznata lica i glazbeni spektakl
Večer je bila obogaćena i vrhunskom glazbenom atmosferom zahvaljujući nastupu Marka Tolje, čiji su prepoznatljivi vokal i energija očarali publiku. Među uzvanicima su se našla i dugogodišnja ambasadorska lica Centra – Ljupka Gojić Mikić, Saša Lozar, te brojni drugi istaknuti predstavnici javnog života, uključujući Ivana Šarića, Koranu Gvozdić, Katarinu Baban, Anitu Dujić, Barbaru Kolar, Antoniju Stupar Jurkin, Jelenu Veljaču s Vitom Turšićem, Dušku Stepanov, Fabia Kovačevića i Martinu Stjepanović Meter. Njihovi osmijesi, u kombinaciji s elegancijom večeri, dodatno su naglasili prestiž događaja.
Nova era hrvatske dentalne medicine
Danas, Štimac Dental Centar broji više od 70 zaposlenika i specijalista te pruža kompletnu paletu dentalnih usluga pod jednim krovom. Fokus Centra ostaje nepromijenjen: pružanje odgovorne, stručne i suvremene skrbi, uz kontinuirano širenje pozitivne stomatološke prakse i jačanje pozicije hrvatske dentalne medicine u Europi i šire.
Večer je, uz potporu dugogodišnjih partnera – BEGO Croatia, Medika, Sanitaria Dental, Dental Grupa, Mado grupa i A1, prožeta zahvalnošću, inspiracijom i jasnom porukom: pred Štimac Dental Centrom još su mnoge godine u kojima će, baš poput ove bijele biserne noći, nastaviti sjajiti s razlogom.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.