
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Povodom Svjetskog dana djece, uz potporu Favbet Foundationa u centru Crvena Kalyna u Zagrebu održana je besplatna radionica izrađivanja glinenih predmeta za ukrajinsku djecu. Ovo je samo jedna u nizu kreativno – edukativnih radionica koje omogućuju ukrajinskim obiteljima, posebice najmlađima, što ugodniji i kvalitetniji boravak u Hrvatskoj. Osim raznih aktivnosti, kroz igru, cilj potpore je i obostrano učenje kulture i upoznavanje s tradicionalnim običajima dviju zemalja.
Na radionici je sudjelovalo više od 25 djece koja su imala priliku vlastitim rukama izraditi šalicu ili tanjur te ih oslikati u tradicionalnom ukrajinskom stilu ili prema vlastitoj mašti. Djeca su se zabavljala uz kreativnost i osmjehe.
“Drago nam je vidjeti kako su djeca fascinirana kreativnošću te kako otkrivaju nove mogućnosti za sebe. Ova radionica je dio naše misije očuvanja povezanosti djece s ukrajinskom kulturom i jezikom, kao i podrške njihovom razvoju u teškim vremenima.” — rekla je kustosica projekata Favbet Foundationa Marianna Kovenia.
Favbet Foundation osnovan je 2020. Danas je većina projekata zaklade posvećena pomoći vojsci i humanitarnim inicijativama, kao i potpori dječjem sportu i obrazovanju. Od 2022. godine u Zagrebu, uz pomoć Favbet Foundationa, djeluje centar za prilagodbu useljenika iz Ukrajine koji djeci pomaže u održavanju povezanosti s ukrajinskim jezikom i kulturom.
U isto vrijeme, u Ukrajini tim zaklade nastavlja razvijati vlastiti projekt “Klub Superheroja” koji pomaže djeci otkriti svoje supermoći za stvaranje uspješne budućnosti. Projekt se sastoji od tri ključna smjera: “Jači zajedno”, “IT Kids” i “Snaga u znanju”. Unutar prvog smjera u Kijevu postoji nekoliko besplatnih sportskih sekcija posvećenih tjelesnom razvoju djece. Drugi je posvećen podučavanju djece osnovnim vještinama programiranja, a treći za cilj ima pružiti školarcima u Ukrajini svu potrebnu opremu za učenje i kreativnost.
Favbet Foundation nastavlja aktivno podržavati djecu i omogućavati prilike za razvoj, učenje i stvaranje, kako u rodnoj Ukrajini, tako i u inozemstvu.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025