Umjetnost koja liječi: Centar Ribnjak donosi glazbu i kazalište u domove onih kojima je najpotrebnije
U svijetu u kojem svakodnevica ponekad može biti teška i samotna, Centar kulture Ribnjak donosi zraku svjetlosti i topline u domove onih kojima je umjetnost najpotrebnija. Njihov projekt „Dan koji se pamti“ posebno je osmišljen za teško oboljele, starije osobe, djecu na kućnoj njezi i sve one kojima je potrebna dugotrajna skrb.
Kroz intimne glazbene i kazališne izvedbe koje stanu u sobu ili dnevni boravak, umjetnici pružaju trenutke bliskosti, radosti i ljudskosti. Projekt nije samo kulturna inicijativa – on je emotivni most koji povezuje izvođače s publikom, donosi utjehu i olakšava svakodnevicu onima zatvorenima unutar četiri zida.
„Glazba je najizravniji način da se uspostavi veza s nekim emocionalno i duhovno. Kada pjevam za starije osobe, sjetim se svoje majke i osjećam da pjesmom vraćam nježnost i toplinu koju sam primio,“ kaže glazbenik Ricardo Luque. Njegov kolega Matija Antolić dodaje: „Pjevao sam u domu za osobe s demencijom – i čim su čuli pjesme iz mladosti, počeli su pjevati sa mnom. Glazba se ne upisuje samo u pamćenje, nego u dušu, gdje je ništa ne može izbrisati.“
Pavlica Bajsić iz Centra kulture Ribnjak naglašava da projekt ispunjava duboku ljudsku potrebu: „Lijekovi pomažu tijelu, ali umjetnost vraća čovjeku ono što je bio i prije bolesti – dostojanstvo, nježnost i pravo na radost.“
U projektu sudjeluju vrhunski umjetnici, od glazbenika poput Ivane Starčević, Ive Visković, Jelene Radan, Tene Novak, Maje Jakoliš i Matije Antolića, do kreativnih timova koji djeci donose kazalište, lutkarske improvizacije i priče. Svaka izvedba, iako mala po formatu, velika je po učinku – jer unosi svjetlost i osmijeh u dan onih koji najviše trebaju osjećaj pripadnosti i topline.
„Dan koji se pamti“ provodi se u suradnji s Gradom Zagrebom, Gradskim uredom za kulturu i civilno društvo, Gradskim uredom za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, te Domom zdravlja Zagreb – Istok. Ova inicijativa pokazuje da umjetnost može biti lijek, a srce kreativnosti prostor gdje svatko može osjetiti pripadnost i radost.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.