Udruga za popularizaciju znanosti MUZZA pokrenula je dva nova podcasta – Ljudi koji čine razliku i Svi naši svjetovi. Cilj Udruge je da kroz određeno vrijeme njihovi podcasti postanu nezaobilazne i sadržajno bogate platforme na kojima će se javnosti predstavljati hrvatska znanstvena zajednica, ali i tematizirati najprisutniji problemi koji utječu na svakodnevni život, razvoj i mentalno zdravlje mladih ljudi.
Muzza je plasirala podcaste u partnerstvu sa Sveučilištem u Zagrebu
MUZZA podcasti plasirani su u partnerstvu sa Sveučilištem u Zagrebu, a to je samo jedan segment ove uspješne suradnje. Podcasti su dio Europskog projekta udruge MUZZA koji nosi ime MUZZA STEM akademija (STEMA), koji će trajati dvije godine i kroz koji će biti održano preko 240 radionica u vrtićima, osnovnim i srednjim školama te 24 događanja na javnim mjestima, sve pod mentorstvom stručnjaka s Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Geotehničkog fakulteta i Tehničkog veleučilišta Zagreb.
“Dosad je MUZZA organizirala niz aktivnosti kroz koje je znanost približila brojnim mladim ljudima i djeci, a od 10. do 13. travnja 2025. održat ćemoIV. MUZZA tjedan znanosti, koji je iz godine u godinu sve bogatiji, kako partnerima iz redova Sveučilišta u Zagrebu i gospodarstva, tako i sadržajima koje naši partneri izlažu. Oduševljenje koje svake godine vidimo na licima djece, mladih, njihovih roditelja, izlagača, studenata i volontera uvijek nam dokazuje koliko je ovo vrijedan i potreban projekt. Iskorak na medijsku scenu još je jedan način da se približimo onima zbog kojih MUZZA postoji, a to su djeca i mladi.“, izjavila je Đurđica Protić, predsjednica Udruge MUZZA.
Podcast Ljudi koji čine razliku koncipiran je kao niz životnih i motivacijskih razgovora sa znanstvenicima i znanstvenicama kojima je cilj kroz životne priče gostiju pokazati mladim ljudima da mogu postići sve što žele ako imaju fokus, ustrajnost, hrabrost i upornost.
Podcasti će biti objavljivani na Muzza Youtube kanalu
„Podcast Ljudi koji čine razliku donosi razgovore s gostima koji svojim znanjem, trudom i posvećenošću čine onu razliku koja svijet gura naprijed i čini ga boljim. Kroz njihove priče, iskustva, stavove i poglede želimo osnažiti sjeme znatiželje u malim i mladim glavama koje stalno tragaju za odgovorima. Prvi nam je gost rektor Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Stjepan Lakušić“, rekla je autorica i voditeljica Mladenka Šarić, potpredsjednica Udruge MUZZA.
Podcast Svi naši svjetovi bit će specijaliziran za razgovore o problemima koji muče mlade i utječu na njihovu mentalnu ravnotežu. U odabiru tema koje će se analizirati sudjelovali su srednjoškolci, a neki od njih bit će i suvoditelji razgovora uz glavnog voditelja, srednjoškolskog profesora biologije Luku Miholića.
„Prva tema koju obrađujemo je FOMO, što je akronim fraze na engleskom jeziku fear of missing out ili strah od propuštanja. To je jedan od strahova koji jako muči mlade ljude i ne smije biti zanemaren. Ovo je samo jedan problem kojim ćemo se baviti, a slijedi cijela lepeza tema s kojima mladi ljudi žive i bore se svaki dan, često s osjećajem da ih nitko ne razumije i da nemaju nikakvu potporu”, izjavio je nastavnik Luka Miholić, voditelj radionica i interaktivnih programa udruge MUZZA.
Podcasti će biti objavljivani petkom na YouTube kanalu udruge MUZZA, i to naizmjenično – jedan tjedan jedan podcast, a sljedeći tjedan drugi.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.