Udruga Sport2Life donosi Hrvatskoj prvi Erasmus+ Sport projekt
Započeo EU projekt S_COOL udruge Sport2Life: 250 djece iz 10 zemalja stiže u Hrvatsku na međunarodni sportski događaj u sklopu Europskog tjedna sporta.
Hrvatska udrugaSport2Lifeiz Podstrane ostvarila je značajan uspjeh postavšinositelj EU projekta financiranog iz programa ERASMUS-SPORT-2024 – Not-for-Profit European Sport Events. Riječ je o projektu s dosad najvećim odobrenim iznosom u Hrvatskoj unutar tog poziva – čak450.000 eura. ProjektS_COOL (Sport for Children’s Optimal Outdoor active and healthy Lifestyle)provodi se tijekom cijele godine i usmjeren je na promicanje zdravih životnih stilova kod djece kroz sport, boravak na otvorenom i edukativne aktivnosti.
Projekt okuplja 12 organizacija iz 10 europskih zemalja (Hrvatska, Italija, Grčka, Portugal, Srbija, Češka, Španjolska, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Austrija), s ciljem razvoja zdravih navika kroz strukturirane sportske aktivnosti i međunarodnu suradnju.
„Projekti iz Hrvatske redovito su prepoznati od Europske komisije te smo uvijek u vrhu onih zemalja koji po broju i sredstvima sudjeluju u Erasmus Sport programima. Veseli me što je i ovaj projekt udruge Sport2Life jedan od njih i što se nalazi u samom vrhu po iznosu dodijeljenih sredstava što je posebno važno u kontekstu njegove namjene koja je prvenstveno usmjerena na sport djece i mladih. Ovakvi projekti u skladu su i s našim glavnim strateškim ciljevima, a to je uključivanje što većeg broja djece i mladih u neku vrstu tjelesne aktivnosti, prvenstveno radi pozitivnog utjecaja na njihovo zdravlje i razvoj. Želim puno uspjeha u provedbi ovog projekta, koji će djeci omogućiti bavljenje sportom, ali ih istovremeno spojiti i s njihovim vršnjacima iz drugih europskih zemalja te će na taj način stvoriti i nova prijateljstva i uspomene za cijeli život“, izjavio je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.
Središnji događaj projekta bit će međunarodni sportski turnir LAVCUP25, koji će u rujnu 2025. u Splitu okupiti250 djece osnovnoškolske dobiiz različitih dijelova Europe. Djeca će se natjecati unogometu, košarci i odbojci, a uz sportski dio održavat će se i radionice o zdravoj prehrani, mentalnom zdravlju, ekološkoj odgovornosti, te sigurnosti u sportu. U sklopu događanja održat će se i edukacije za trenere i voditelje sportskih aktivnosti o inkluziji u sportu, rješavanju sukoba, dječjim pravima i ravnoteži između digitalnog i fizičkog života.
„Izuzetno mi je drago što je Europska unija prepoznala vrijednost projekta Sport2Life. Duboko vjerujem da je naša odgovornost – kao pojedinaca i društva – potaknuti djecu da žive zdravo. To nije važno samo zbog njih samih, već i zbog budućnosti društva, jer upravo će ta djeca jednog dana voditi svijet. Svakodnevno svjedočimo alarmantnim podacima o pretilosti, tjelesnoj neaktivnosti i negativnim utjecajima digitalnih sadržaja na djecu. Vrijeme je da poduzmemo konkretne korake – da ih motiviramo na kretanje, da razvijaju zdrave navike, brinu o sebi i odrastaju odgovorno. Posebno me raduje predstojeći LAVCUP te dolazak djece iz 10 europskih zemalja u Hrvatsku. Vjerujem kako će taj događaj između ostaloga biti izvrsna promocija za Podstranu i Split“, izjavio je Mike Saran, pokretač globalne inicijative Sport2Life.
Dodatno, sve partnerske organizacije provest će u svojim zajednicama program Active & Healthy Challenge – dvotjedni program koji uključuje svakodnevne aktivnosti s ciljem poticanja djece na tjelesnu aktivnost, zdravu prehranu i smanjenje vremena provedenog pred ekranima.
Ukupna vrijednost podrške iz EU programa iznosi450.000 eura, a traje je od1. siječnja do 31. prosinca 2025. godine. Projekt S_COOL postavlja Hrvatsku na europsku kartu inovativnih, inkluzivnih i održivih sportskih inicijativa za djecu.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.